Zippo: Jeden zapalovač lepší než sto zápalek
Jemná hříčka z dílny Zippo proti sobě staví dva pomocníky při zapalování ohně – klasické zápalky nebo chcete-li sirky a benzínové zapalovače Zippo. Na množství použitých vyhořelých zápalek demonstruje Zippo svoji nadvládu, a vyzývá k používání svých zapalovačů.
Opravdu z toho bolí oči. Za spot se to dá těžko považovat, snad nějaká hříčka, ke které chybí pozadí.
Vzhledem k produktu neobvykle subtilní reklama, ty zaostřovačky mi ovšem tahaly oči víc než bylo záhodno. Asi spíš doplňková věcička.
Je to strasne. Zippo je legenda a ve spotu neni takto nikde prodana. Tohle je spot na zapalovace obecne.
Když máš značku, která je synonymem pro zapalovač, klidně si můžeš dovolit dělat reklamu „jenom“ na zapalovače. Dokážu si představit, že to byl záměr. Navíc by to chtělo vědět souvislosti, kde to bylo nasazený, nemá to formát ani podobu klasickýho spotu.
Čekal jsem nějaké poetické završení..ale i tak dobré
to je rychlé ,ale docela dobré