XXXLutz & Möbelix: XXXLutz tatatata otevírá (zrzka)
Reklama XXXLutz „tatatata“ dokázala velmi rychle rozbouřit poklidné letní hladiny. Holka sedící na obrovské židli si prozpěvuje odrhovačku s popěvkem tatatata, kterou prokládá textem oslavujícím novou prodejnu nábytku a bytových doplňků XXXLutz a Möbelix otevíranou v pražských Stodůlkách. Ta je se svými 62.000 čtverečními metry největší v České republice. Popěvek samotný je pro mnohé kombinací naivity, špatného vkusu a slečny, která si šlape na jazyk.
Spěchám v tempu – tatatata – k sortimentu – tatatata – XXXLutz – tatatata –
když dům potřebuje změnu,
v XXXLutz vše seženu,
věšák, stůl, šatník, židli,
koupím rychle a už bydlím,
XXXLutz – tatatata – otevírá – tatatata – ceny nízké – tatatata –
S případným odsouzením reklamy XXXLutz a Möbelix bych byl opatrný. To, že reklamu shlédlo krátce po jejím uveřejnění téměř 200.000 lidí na YouTube, a stránka „odpůrců“ reklamy na Facebooku má už 60.000 lidí, vypadá spíš na hodně podařený virál, který nakonec mine jen málokoho. Dohnat takové množství lidí k aktivní účasti (a tedy i zájmu) v diskusích se hned tak nějaké reklamě nepodaří. Přestože reakce nejsou zdaleka jen kladné, o XXXLutz a Möbelix ve Stodůlkách ví ve velmi krátkém čase kdekdo, a počet stále narůstá.
Kdo by si myslel, že jde o originální český projekt, je na omylu. Koncept popěvku ta-ta-ta-ta používají s úspěchem originální spoty rakouské značky XXXLutz, a je v nich použitý i motiv obří židle. Problém českého provedení je možná násilné převzetí bez originálního vtipu a nadsázky, a potom frekvence nasazení, protože vidět a slyšet spot během jedné hodiny 4x je vážně dost silná káva ta-ta-ta-ta.
Spoty z kampaně XXXLutz otevírá:
Líbí se mi geometricky působící pozadí, taktéž zrzka má šarm. Zdánlivé pitomosti spotu se lehko sedne na lep, čímž je splněn záměr.
Tohle určitě není špatná reklama. K smíchu jsou všechny řeči rádoby odpůrců, kteří vyhrožovali bojkotem XXXLutz a podobně. Stačí se podívat na prodeje a je jasno. A jak rychle věděl každý o nově otevírané prodejně na jinak nasyceném trhu s nábytkem. Reklama se nemusí nutně líbit, důležitý je výsledek. A mě se navíc i líbí.
Přesně tak, reklamy se často hodnotí z hlediska toho, jak se která líbí nebo ještě hůř, jak je vtipná. Jenže o tom úspěšná reklama není.
Obhajovat tuhle reklamu tím, že je úspěšná, je stejný, jako obhajovat holocaust, že byl super provedenej z logistickýho hlediska.. Já bych autory reklamy odsoudil za zločin proti lidskosti..
co je to za holku ta zrzka? je prostě boží :heart:
Reklama je super, pěkná chytlavá písnička – o to jde a jestli je někde slyšet nějaká sykavka nebo falešný tónek – jedině dobře! Alespoň to jednou dělá někdo normální – klasický zákazník a ne afektovaná paní, která se rozplývá nad úúúúúúúúžasným mycím prostředkem nebo drbe prádlo ve dřezu, popř. nabízí dvě kostky na zaručeně domácí vývar. :))))
Jo, tahle melodie mi taky utkvěla v hlavě. Nikdy jsem ji ale neslyšela celou, vždy tak po první ta ta… záleží jak rychle jsem to přepnula jinam XXXLutz mi taky utkvělo v paměti, jak někde vidím tento nápis, naskočí mi ta písnička a jdu někam jinam, i kdyby měli vše zdarma.
Zapomněl jsem: zrzka mi kápla do noty.
Já bych řek’, že účel je splněnej. A na rozdíl od jinejch reklam
jsem si i všimnul, o jakou firmu jde. A to mi kolikrát unikne i u opravdu
pěkný reklamy. A slečna? Není kouzlo právě v tom, že nevypadá
jak profesionálka? Já bych ji na kafe pozval…
P.S. nemám rád reklamy
Reklama je o tom,aby utkvěla v mozku a nevypršela po prvním přepnutí ovladače.V levé části se ukládá textová složka a v pravé vizuální.Nejlepší reklama je ta ,která upoutá obě části a mohu říct,že se to autorům povedlo,protože hodně lidí o tom mluví a slogan si i zpívá.Ale už pochybuji ,že měla nějaký velký vliv na návštěvnost,jelikož člověk je zvědavý tvor a lákají ho nové věci,reklama mohla být různá. B)
a častost frekvence nasazení přeci ¨způsobí větší virální efekt….
Ty máš nějaký problém? Nebo proč to tady tapetuješ?
a myslim že reklamní agentury jím tu kampaň sestavujou přímo na míru a hlavním hlediskem na virální účinky Podobně jako třeba Kofola
to že to není česká reklama mi bylo jasný od začátku protože tam nejsou český herci…..prostě se jim to takhle líbilo…mě se reklama líbí taky…i když není nad takovou Komerční Banku, ČSOB
POZOR! – No nevím kde děláš ty, ale podívej se podrobnějc na práci číšníků a servírek…..dělaj 14-16 hod.pauzu na jídlo nemaj, jedí ve stoje a za pochodu. Plat mají nejnižší možný, protože každý majitel jim jakoby k tomu dává díška, ale ty nejsou-nebo jsou mizerný-cca 00 prd…. Lidi se po nich vozí, dělaj pátky, svátky, soboty, neděle – žádný příplatky a 50 % s nich nemá ani smlouvu……. Vím o čem mluvím…..dělám v tom už cca 20 let…..
To sou řeči! Ceny sou uměle vytvořené aby to na cenovce vypadalo ze sou levně jelikož v Rakousku se dá normálně o cenách vyjednávat jako na bleším trhu, tam je to zvykem ze se cena až o 25% sníží ale tady na českým trhu se spoléhají ze nikdo nebude chtít slevu ale u společnosti XXXLutz je standart ze se cena snizi o nijaký to procento!! Během otvíraní jsem se bavil s prodavači v XXXLutz a říkali ze sou absolutně vykořisťováni že je společnost nutí dělat presčasi které ani nebudou proplaceni a ze není ani náhradní volno! Je vyvíjen obrovsky tlak na zaměstnance, v Německu má společnost XXXLutz obrovské problémy co se tyče personální politiky stačí si trochu za Googlovat!! Zaměstnaní téměř nemají 2 dni volna za sebou i když dělají třeba vice dni za sebou 12ky!!! Jeden zaměstnanec se my dokonce svěřil ze by jsi možná mela COJka zaměřit na XXXlutz !!!
Jedna z nejlepších kampaní. Nemyslím tím krásu, ale účinnost. Samotnému už mi lezlo na nervy věčné tatatata a rádoby zpěv. Ale to haló okolo si jen tak nekoupíte. O Lutzu věděl brzy navzdory jejich šílenému názvu i reklamě každý.
Podle mě je to super kampaň, která přesně splnila to co měla. Ztěžovat si na debilní odrhovačky je úplně mimo mísu, protože to byl záměr. Díky tomu o tom ví každý, a dřív nebo později se v XXXlutz objeví..