VÚB Banka: Nešikovní lepiči reklam v akci
Pat a Mat na slovenský způsob, to jsou povedení lepiči v kampani VÚB Banky, která by neměla uniknout vaší pozornosti.
Série minipříběhů dvou (ne)šikovných lepičů reklam ve službách slovenské VÚB Banky stále pokračuje. Všimnout si jí šlo už před nějakým časem, kdy špatně nalepili plakát s textem „LÉMA -> MALÉ“, sprejem opravovali text „Milujem Broňu“ na billboardu, nebo se zkušeností sobě vlastní přemýšleli, kterou trojku v čísle 33 000 umístit jako první.
Zatím poslední spot dotahuje nešikovnost lepičů do absurdity. Při lepení reklamy na vagóny vlaku se jim podaří prohodit texty „termínovaný vklad“ a „flexihypotéka“, takže oba produkty VÚB Banky jsou nabízené s úrokem 3,5%. Vzniklou situaci komentují lakonicky: „Buď nás vyhodí, nebo to rozchodí“. Samozřejmě to v bance rozchodí, její sdělení je: stačí si pamatovat jen jedno číslo 3,5%.
Podobnou nadsázku s použitím reklamy v reklamě známe i od nás, používá ji Aquila ve spotech s Karlem Gottem.
Flexihypotéka – Milujem Broňu
Flexipôžička – čo je to LÉMA?
Flexihypotéka – Sánka dolu
Šikovné k zapamatování akční nabídky. Jiná věc je, zda zrovna v případě banky vytváří dvojice nešiků tu správnou image.
Na banku je to docela s nápadem
z Komerčky to mají povinné..
Doufam, že se taky podívá někdo z Komerčky.