Volkswagen: Andělská křídla za najeté kilometry (Super Bowl 2014)
Reklama Volkswagenu při Super Bowlu 2014 „Wings“ dělá z inženýrů anděly s křídly. Ty jim narostou za najeté kilometry resp. míle jejich vozů, a způsobují jim nejednu komplikaci. Chytrý způsob jak dát vědět, že majitelé Volkswagenu najedou sto a více tisíc mil častěji, než majitelé jiných značek. A za tím podle VW stojí kvalita německé značky a jejích inženýrů.
Přestože Volkswagen lákal na dokonalou reklamu na Super Bowl 2014, kterou také vymysleli jeho inženýři, nakonec to logicky vyhrála andělská křídla (wings). S těmi potom u VW pracují v dalších spotech, stejně jako se motiv o najetí 100 tisíc mil dostane do jiných reklam:
Volkswagen „So Close“
Podívejte se i na další reklamy odvysílané během Super Bowlu 2014.