Vodafone: Zázrak od Ježíška (Liška & Macháček)
Pro magické číslo třináct si Vodafone ve vánoční kampani se smrčky schoval zázrak v podobě dárku, který skeptickému umělému smrčku alias Jiřímu Macháčkovi nadělí Ježíšek. Stane se tak v okamžiku, kdy zrovna konzultuje se svým přírodním kolegou Pavlem Liškou jak je to vlastně s nošením dárků pod stromeček:
Haló? Tak jste měl pravdu… příteli… byl jsem naivní.
Copak?
Už vím jak to je… viděl jsem kdo nosí dárky.
No vida.
…
Haló ještě tam ještě?
…
Zázrak… děkuju Ježíšku.
Zdá se, že Vodafone možná částečně vychází vstříc snad jediné kritice, která je spojená se smrčky – totiž, že berou iluze dětským divákům, kteří je mohou vidět televizi. Pragmatický přístup mazáka Jiřího Macháčka poučujícího novice Pavla Lišku kazí dětské kouzlo Vánoc.
Teď už se zdá být prakticky jisté, že nás vánoční příběh smrčků Macháčka a Lišky neopustí ani po dobu vánočních svátků, a je pravděpodobné, že bude mít nějakou dohru i po nové roce. Nechte se překvapit.
Spoty z kampaně Vodafone - Smrček a smrček (Liška & Macháček):
- Vodafone: Silvestr u smrčků (Liška & Macháček)
- Vodafone: Smrček učenec (Liška & Macháček)
- Vodafone: Zázrak od Ježíška (Liška & Macháček)
- Vodafone: Dárek na pumpě (Liška & Macháček)
- Vodafone: Kapr k večeři (Liška & Macháček)
- Vodafone: Smrček řezbářem (Liška & Macháček)
- Vodafone: Smrček a Mikulášská nadílka (Liška & Macháček)
- Vodafone: Smrček posílá vánoční přání (Liška & Macháček)
- Vodafone: Smrček vyhrál v karaoke (Liška & Macháček)
- Vodafone: Smutný osud smrčku (Liška & Macháček)
- Vodafone: Rituály mezi smrčky (Liška & Macháček)
- Vodafone: Nákupní horečka smrčků (Liška & Macháček)
- Vodafone: Kácení smrčku (Liška & Macháček)
- Vodafone: Smrček straší smrčka (Liška & Macháček)
- Vodafone: Smrčci mají budíček (Liška & Macháček)
Kurvy VODAFONEský. Zasraný debilní reklamy.
[…] přání 9. díl Mikulášská nadílka 10. díl Řezbář 11. díl Kapr 12. díl Pumpa 13. díl Zázrak 14. díl Učenec 15. díl […]
Ten Dabing je donkonalej
Tahle kampaň je hlavně jiná, originální, jak to Vodafone dobře umí. Snadno si jí zapamatujete, je výrazná a vtipná. Smrtelná kombinace.:-D
dobrýýýýýýýýýýýýýý jentak dál ;-)
Vodafone letos ukázal konkurenci v reklamě záda, a nezachrání to ani předražený Chuck Norris.
Už jsem to tu někde myslím psala – když získáte jako speakery Macháčka a Lišku, výsledek snad ani nemůže být špatný. I z triviálního rozhovoru dokáží vykouzlit zážitek. A Vodafonu se navíc občas podaří i dialog.