Vodafone ČILICHILI: Kapr, transka a bububu
Vodafone udělal na své vánoční cestě se smrčky odbočku, a v rámci ČILICHILI se rozhodl se ukázat jejich odvrácenou stranu pod heslem: „Mrkněte, co dělají vánoční stromky, když se zrovna nedíváte. I oni totiž mají duši, a někdy pěkně temnou.“ V této souvislosti Vodafone připravil několik spotů vzdáleně navazující na kampaň se smrčky, tentokrát ale se zjevnou snahou šokovat.
Spoty ČILICHILI s názvy „Temná tvář Smrčků – Kapr„, Temná tvář Smrčků – Transka“ a „Temná tvář Smrčků – Bububu“ ukazují zlé stromky v situacích, které nemají s vánoční atmosférou nic moc co společného. Vodafone nicméně svou kontroverzní kampaní s temnou tváří smrčků sází zřejmě spíš na virální reklamu, protože pro tu jsou tady slušné předpoklady.
Temná tvář Smrčků – Kapr
Nezáleží na tom jestli máte rádi kapra. My máme dárek pro každého.
Temná tvář Smrčků – Transka
Nezáleží na tom co máte na sobě. My máme dárek pro každého.
Temná tvář Smrčků – Bububu
Nezáleží na tom jak se chováte. My máme dárek pro každého.
Tohle dílko není rozhodně pro každýho, kdo ale chce, najde si v tom svý. Vodafone dobře ví co dělá.
[…] antivánoční „temné tváři smrčků“ se tak Vodafone opět vrací ke dvěma animovaným hrdinům své vánoční kampaně se […]
Stromek celkem drsňák, Vánoce naruby.
Tak trochu senzace za každou cenu. Asi to vzbudí dost rozruchu a někomu to vezme iluze. B)
Ale to je demotivující, já dárky dostával jen když jsem byl hodný