Vodafone: Smrček řezbářem (Liška & Macháček)
Jubilejní desátý díl kampaně Vodafone se smrčky, ve kterém přírodní smrček (Pavel Liška) vysvětluje svému umělému kolegovu (Jiří Macháček), že si musel uříznout nohu, a vyřezat z ní chybějící postavu Josefa pro betlém. Žádosti na další vyřezávání se brání argumentem na chybějící materiál, protože by nerad skončil jako bonsaj.
Kolego představte si, že jsem si musel uříznout kus nohy!
To je nápad! Proč jste to dělala?
Zjistil jsem, že v betlému chybí Josef, tak jsem ho vyřezal sám ze sebe.
No to je úžasný jaký máte šikovný větve! Nemohl byste mi ze sebe taky něco vyřezat?
Rád bych, ale není materiál víte, nerad bych skončil jako Bonsaj.
Po antivánoční „temné tváři smrčků“ se tak Vodafone opět vrací ke dvěma animovaným hrdinům své vánoční kampaně se smrčky, a nechává dveře dokořán dohadům co bude dál.
Spoty z kampaně Vodafone - Smrček a smrček (Liška & Macháček):
- Vodafone: Silvestr u smrčků (Liška & Macháček)
- Vodafone: Smrček učenec (Liška & Macháček)
- Vodafone: Zázrak od Ježíška (Liška & Macháček)
- Vodafone: Dárek na pumpě (Liška & Macháček)
- Vodafone: Kapr k večeři (Liška & Macháček)
- Vodafone: Smrček řezbářem (Liška & Macháček)
- Vodafone: Smrček a Mikulášská nadílka (Liška & Macháček)
- Vodafone: Smrček posílá vánoční přání (Liška & Macháček)
- Vodafone: Smrček vyhrál v karaoke (Liška & Macháček)
- Vodafone: Smutný osud smrčku (Liška & Macháček)
- Vodafone: Rituály mezi smrčky (Liška & Macháček)
- Vodafone: Nákupní horečka smrčků (Liška & Macháček)
- Vodafone: Kácení smrčku (Liška & Macháček)
- Vodafone: Smrček straší smrčka (Liška & Macháček)
- Vodafone: Smrčci mají budíček (Liška & Macháček)
[…] 6. díl Osud 7. díl Karaoke 8. díl Vánoční přání 9. díl Mikulášská nadílka 10. díl Řezbář 11. díl Kapr 12. díl Pumpa 13. díl Zázrak 14. díl Učenec 15. díl […]
[…] 6. díl Osud 7. díl Karaoke 8. díl Vánoční přání 9. díl Mikulášská nadílka 10. díl Řezbář 11. díl Kapr 12. díl Pumpa 13. díl […]
@Derreck: Mám z toho podobný pocit. Forma vítězí nad obsahem. Přesto považuji smrčky za velmi povedené.
Je to fajn, ale Vodafone začíná mít stejnej problém jako T-Mobile. U toho každej ví o Norrisovi, ale už málo o tom, co T-Mobile vlastně nabízí. Tady zase pobaví smrčky, ale hodně lidí nemá páru o vodafonepark.cz a co s tím. Aby se to nezvrhlo v reklamu pro reklamu.
Pěkná úvaha a dost pravdivá. Vodafone u mě ale vede na body.
Smrček kam se podíváš.