Vodafone: Párek, rohlík a hořčice patří k sobě
Vodafone pokračuje ve své animované kampani na mobilní internet s cílem přesvědčit nás, že některé věci patří k sobě. Už klesl z hvězdných výšin předchozího spotu Země, měsíc, slunce a nabízí přízemnější potravu. A to doslova. Hlavními hrdiny jeho spotu je totiž trojice rohlík, párek a hořčice.
Ty??!! Ty máš teda drzost
Promiň… opustit tě byla hloupost.
A co ta hořčice?
Noo… myslel jsem, že by nám to mohlo klapat společně.. hm!Některé věci prostě patří k sobě.
Hlavní problém Vodafonu je možná v tom, že si vysoké měřítko nasadil svými předchozími kampaněmi sám. Lidé se chtějí u jeho reklam bavit, a víceméně racionální základ nových reklam zůstává v tomto směru za očekáváním.
Mi se náhodou tahle moc líbí. Vodafone má všechny reklamy super. B)
Nelíbí se mi ani obsah ani provedení, oproti zeměkouli je to snad přece jenom krok k lepšímu.
Zástupce postaviček bych si dokázal představit líp než nějaky rádoby Igráčky, ale myšlenka je vtipná
S touhle kampaní se nějak míjím. Tohle už je sice trochu lidštější než obloha, ale pořád to není ono.