Vodafone: Králíci u porodu (Tarify na míru)
Vodafone pokračuje ve svém úspěšném tažení za tarify na míru. V reklamě s králíky přesvědčuje o konkrétních výhodách svého tarifu, kdy můžete volat neomezeně až na osm čísel. Na porodním sále sledujeme tátu králíka, který se mobilem snaží dohodnout se svým operátorem o novém rodinném tarifu, který by potřeboval: „A kolik čísel potřebujete?“ „To samozřejmě záleží na tom, kolik má žena vrhne mláďat“ Po velmi úspěšných chameleonech v kuchyni a v hospodě není pochyb o tom, že se Vodafone vrací na pozici, která mu v reklamě ještě jako Oskaru mezi mobilními operátory právem patřila. Králíci zřejmě nebudou v oblíbenosti až takový hit jako chameleoni, také už je tam konkrétní cílení na produkt, ale pořád jde od Vodafonu o povedený kousek.
Spoty z kampaně Vodafone - Tarify na míru:
- Vodafone: Rys v koupelně (Tarify na míru)
- Vodafone: Blecha odjíždí vlakem (předplacená karta)
- Vodafone: Losos na prázdninách (Tarify na míru)
- Vodafone: Kudlanky po svatbě (Tarify na míru)
- Vodafone: Vlaštovky na stavbě (Tarify na míru)
- Vodafone: Králíci u porodu (Tarify na míru)
- Vodafone: Chameleoni v kuchyni (Tarify na míru)
- Vodafone: Chameleoni v hospodě (Tarify na míru)
Další pěkný kousek Heřmánek to myslím opravdu je, uvidíme jestli má Vodafone ještě nějakého králíka v rukávu
to je bomba reklama, vodafone poslední dobou válí, jen ty účty by sem mohla mít menší ještě že je platí shrek
Ale kluci, že králíci nejsou chameleoni ví přeci každý A táta králík je klasický chlap, místo aby pomohl při porodu, telefonuje
Tak koukám, že jsem zase zaspal, protože tuhle taky neznám Jak tam vyhazuje mladý po sále a nakonec – šlo by to na osm? – tak bohužeeel.. B)
Chameleoni to nejsou, ale určitě reklama, na kterou se dá koukat. Nemluví to Heřmánek?