Vodafone: Chameleoni v hospodě (Tarify na míru)
Nová reklama na „tarify na míru“ a „přizpůsobování“ od Vodafonu se díky svému atraktivnímu provedení má šanci stát dalším evergreenem z dílny Oskar/Vodafone. Chameleon symbolizuje nutnost přizpůsobování se v tarifech u ostatních operátorů, Vodafone se snaží nabídnout jinou alternativu. Ve spotu probíhá klasický hospodský rozhovor dvou chameleonů o svých manželkách, kdy se jeden z nich kasá, že už se té své nebude přizpůsobovat. Stačí ovšem hláška druhého: „Bacha Jitka“ a okamžitě zmizí na pozadí dřevěného obložení. Vodafone našel vtipnou a srozumitelnou cestu, jak ukázat výhody své nabídky tarifů na míru, a provedení reklam s chameleony je velmi dobré. Nepřizpůsobujte se.
Spoty z kampaně Vodafone - Tarify na míru:
- Vodafone: Rys v koupelně (Tarify na míru)
- Vodafone: Blecha odjíždí vlakem (předplacená karta)
- Vodafone: Losos na prázdninách (Tarify na míru)
- Vodafone: Kudlanky po svatbě (Tarify na míru)
- Vodafone: Vlaštovky na stavbě (Tarify na míru)
- Vodafone: Králíci u porodu (Tarify na míru)
- Vodafone: Chameleoni v kuchyni (Tarify na míru)
- Vodafone: Chameleoni v hospodě (Tarify na míru)
[…] kolik má žena vrhne mláďat“ Po velmi úspěšných chameleonech v kuchyni a v hospodě není pochyb o tom, že se Vodafone vrací na pozici, která mu v reklamě ještě jako […]
[…] K poslední větě musím doplnit vsuvku Po nasazení reklam s Chameleony v hospodě a v kuchyni se Vodafone v reklamě začíná vracet do pozic, které už jednou […]
[…] v pozadí. Stejně jako u dalšího spotu Vodafone o přizpůsobování s chameleony v hospodě jde o atraktivní provedení s dobře vystavěnými dialogy: „No to mě teda posol […]
Drsný řeči u piva..klasika.. každej se v tom asi najde
Chameleoni jsou už teď klasika, a to se sotva začali vysílat Strach z Jitky=Jituš je prvek, se kterým jde kvalitně pracovat i do budoucna. Vodafone se chameleony opět vrací ke kořenům, kdy ještě jako Oskar měl velmi dobré reklamy
[…] kvalitním a zajímavým reklamám přeje. Po „Dove Man+Care“ a „Chameleonech Vodafone“ je tady další povedená na Volkswagen Tiguan. Atraktivní provedení spotu Volkswagenu, […]
Když se na to budu dívat jenom jako na reklamu, tak hodně dobré. Dá se výborně pamatovat, hned je jasné o co jde, přizpůsobování = chameleon Jenže ve finále člověk stejně zjistí, že je v tom zase nějaká jiná finta, kterou nám Vodafone nějak zapomněl sdělit. [9/10]
Jééééé to je ta nej reklama, co teď běží Nemáte ještě tu druhou s chameleony v kuchyni s bábovkou?
Další verzi reklamy Vodafone s chameleonem už máme připravenou, zítra nebo pozítří ji najdeš na tvspoty.cz
Ještěže se umí chameleoni maskovat, jestlipak to ví i Jituš Vodafon to teda ví
Pecka! Zrovna jsem si říkal, kdy jí tady najdu Dost dobrej rozhovor a hlavně chameleoni