Vitana: Poctivá polévka se zpěvem
Zpěv a vtip v reklamě fungují, a Vitana toho využívá mírou vrchovatou i v novém spotu na poctivé polévky. Vidět tancující babičky v pokročilém věku, jak v rozlehlé kuchyni připravují společně polévky v doprovodu upravené písně Koukej se mnou si píseň broukej od Petry Černocké, je celkem nevšední zážitek. Vitana vsadila na upravené evergreeny, které se snadno zapamatují, a vzbuzují dojem, že reklamu už znáte.
Stejný princip Vitana použila ve spotu na bujon, natur omáčku i natur polévku. Dá se tedy předpokládat, že je se zvolenou koncepcí spokojená a přináší jí výsledky. Faktem je, že podobenství mezi babičkou a poctivou polévkou se přímo nabízí. Zvolená forma reklamy je svým optimistickým a vitálním pojetím příjemnou záležitostí.
Vitana: žijte s chutí
Originální píseň ke spotu Vitana: poctivá polévka [+]
Petra Černocká: Koukej se mnou si píseň broukej
Pro zobrazení odkazu musíte být přihlášeni! [Přihlásit] [Registrovat]
[zdroj pro náhledové foto: vitana.cz]
Opravdu aspirant na nejdebilnější reklamu…
mě to zní jako by říkali krájej pořádné kousky trávy. A nebo to je krájej pořádné kousky dávej
Trochu naivní reklama, ale s pozitivní náladou. To se počítá.
Něco na tom je, srovnání s konkurencí chybí. I tak to určitě není špatnej tah vsadit na profláknutý „hity“, ty mutter okolo jsou už jenom další útok na emoce.
Vitana hlavně nemá v reklamě prakticky konkurenci, Knorr už to asi vzdal, o ostatních ani nemluvím. Potom je těžké posuzovat, chybí srovnání.