Vitana: Natur polévka pro Starce na chmelu
Vitana si pro svoji reklamu na natur polévku vypůjčila píseň z muzikálu Starci na chmelu, podobně jako u natur bujónu z muzikálu Pomáda. Tím vytěžila maximum z rychlého povědomí o známosti – slyšíte notoricky známý popěvek a hned máte pocit, že reklamu Vitana natur polévka znáte. Jinak je provedení spotu dost fádní, nejzajímavější prvek je asi paradoxně hned na začátku – netradiční pootočení obrazu o 90 stupňů, které má šanci na upoutání pozornosti. Vitana nepředvádí v reklamě žádné zázraky, ale své příznivce si především díky chytlavým muzikálovým evergreenům najde, a pro cílovou skupinu to není špatné – pozitivní, veselé a barevné.
Vitana – žijte s chutí.
[…] princip Vitana použila ve spotu na bujon, natur omáčku i natur polévku. Dá se tedy předpokládat, že je se zvolenou koncepcí spokojená a přináší jí výsledky. […]
Moc se mi tato reklama líbí,hlavně jak je pěkně nazpívaná!!!
[…] celkem hodnotit jednotnou podobu reklamy Vitana na její natur produkty. Po natur bujónu a natur polévce tady máme tedy i natur omáčku v totožném provedení, se snadno zapamatovatelnou […]
Zdeněka Pohlreicha, na ně
Přesně! Natur je tam jenom v názvu