Vitana: Grunt polévka ve vaničce
Nová řada polévek Vitana se jmenuje Grunt a k dostání je ve vaničce, která má zachovat chuť a vůni. Reklama má navodit pocit domácí kulajdy, kterou připravuje hospodyňka (z Hané?) v kroji, aby jí nakonec mohla redukovat do vaničky, kam polévka Vitana Grunt zjevně patří.
Vitana – žijte s chutí.
Sáčkové polévky mám ráda. Dnes jsem si koupila polévku GRUNT Gulášová od Vitany. Je to první instantní polévka kterou jsem nemohla pozřít a celou jsem vylila do WC. Už při vaření jsem cítila nepříjemný pach. Ve složení jsem nic zvláštního nenašla takže vůbec netuším v čem je problém. Takže já již nikdy nekoupím. Katka
Asi jste neměla pořádný hlad.
Zajímalo by mě, kdo tam hraje toho nechápavýho taťku. Jako by z oka vypadl mýnu známýmu.
Mě se reklama líbí. Matematicky je to zcela správně. Z 5 litrů polévky je jedna vanička a z jedné vaničky je potom zase 5 litrů polévky.
Tuto reklamu jako rodilý Hanák přepínám, jenom začne. Hanácké nářečí to uráží! Nejlepší by bylo, kdybyste ji stáhli z obrazovky, protože to je fakt hrozné. To je kulturní paskvil!
Aby ste se z teho nezesrala teta…..
blbá reklama na pěkný hnus :-o
Být to loni, tak je suverénně nejblbější a nejtrapnější reklama roku. I když pochybuju, že tohle něco překoná.
Tuto reklamu je možné označit jediným slovem: ŽUMPA.
nejen že je to špatně namluvený, ale ještě k tomu je to tak trapná reklama to svět neviděl.. Bože jaký hovado tohle vymyslelo…redukujo kulajdu no to bych z toho blil a dva mentálove v kroji- REDUKUJOOOO?? Fakt horší reklamu jsem neviděl…
Tož, pro Čížky, či Švédy či Cajzli, je to exotika. My se tu válíme smíchem po zemi. Z té moravštiny a teho svérázného filozofování. Víte ?¨
A o to v reklamě ,jde, ne ? Na tuhle nezapomenu…………..
Nejen, že kulajda není z Hané, ale navíc je v reklamě nářečí tak špatně interpretováno, že to
všechny Hanáky (rodilé mluvčí) uráží;-). Škoda, že je to autorům i zadavatelům jedno.
A proč je jihočeská kulajda nacpaná na Hanou? To jste tak hloupí, že neznáte původ? Nebo děláte hlupáky z nás? Nechápu.
Skutečně mě trochu nadzvedává ze židle, že typicky jihočeská polévka se tady przní nějakým hanáckým nářečím – kulajdóóó, kdo to kdy slyšel…do vaničke, až mě z toho brní uši. To se autorům reklamy skutečně povedlo, po shlédnutí této reklamy mě přechází chuť na nějaký blevajs z vaničky, radši si udělám domácí, je to za chvíli a jednodušší polévka snad neexistuje…Můj manžel když tento paskvil na jeho oblíbenou jihočeskou polévku slyší znechuceně přepíná na jiný program