Vinařský fond: Vína z Moravy, vína z Čech
Vinařský fond přichází s reklamou na podporu „vína z Moravy a vína z Čech“ se snahou popularizace tuzemského vinařství a jeho produktů. Významnou roli v reklamě hraje pinzeta, kterou pečlivý vinař pomáhá v jednotlivých činnostech nutných k tomu, aby víno dozrálo a stalo se kvalitním. Protože k dobrému vínu patří i květnatá mluva, která umí vystihnout a popsat jeho nejlepší vlastnosti, nechme promluvit Vinařský fond:
Image spot vyjadřující jedinečnost tuzemských vín zrajících ve specifických místních podmínkách
střídání horkých slunných dní a chladných nocí, které vdechnou místním vínům jejich nezaměnitelné
bohaté aroma. Emotivní dějová linie spotu využívá úsměvné nadsázky a akcentuje péči a staletý um
moravských a českých vinařů, díky které se rodí vína rozmanité chuti s kvalitou garantovanou značkou
Vína z Moravy, vína z Čech.
[převzato ze serveru www.wineofczechrepublic.cz]
Sluncem slazené, nocí kořeněné.
[…] – měl by sis kupovat moravské a české víno. Tady to není až tolik o emocích jako u Vína z Moravy, Vína z Čech, špačci prostě mají rádi to nejlepší víno… To nejlepší z našich vinic […]
Hra na emoce a atmosféru, to je u vína v pohodě, navíc letos prej na tom budou vinaři bídně, tak možná pomůže aspoň reklama..