UniCredit Bank: Dvojité já v restauraci (Unikátní konto)
UniCredit Bank je v krátké době po sobě už druhá finanční instituce, která si pro svůj produkt Unikátní konto vybrala spot v restauraci a vtipný dialog. Stejně jako reklama Era s Evou Holubouvou, pokládá zřejmě i UniCredit Bank restauraci za ideální prostředí ve kterém se dá představit bankovní účet.
Neblázni, kdo to zaplatí? Přece ty, vždyť máš naspořeno!
Unikátní konto UniCredit Bank kombinuje výhody běžného a spořícího účtu. Tento fakt v reklamě znázorňuje rozdvojený host v restauraci, který v rozhovoru sám sobě oponuje ve vývěru vybraných lahůdek oproti snaze svého druhého ega ušetřit. Dobrá cesta jak ukázat obě možnosti Unikátního konta. Ke škodě UniCredit Bank ztrácí body na originalitě, protože první byla Era.
Reklamy UniCredit s Karlem Rodenem těžko něco překoná, to byl tah na branku. Je ale fakt, že byly určený pro jinou cílovou skupinu.
zraje jako víno, nejdřív jsem jí moc nemusel, ale začínám jí přichátet na chuť – „Crème brûlée“
Co je to za chlápka? Ten se poved.
Pěkná objednávka.