UniCredit Bank: Karel Roden našel osobního bankéře
Vsadit na Karla Rodena v reklamě na bankovní produkty snad ani nemůže být krok vedle. Jeho projev je dostatečně upřímný a sebevědomý, aby člověk mohl uvěřit, že nabízenému produktu opravdu věří nebo ho využívá. UniCredit Bank (resp. její reklamní agentura) si navíc dala práci s textem, který se opravdu povedl.
Život je hra o žetony, říkejme jim peníze. I když jí ovládáte skvěle, vždycky se najde někdo lepší než vy. Zná pravidla, má předvídavost, informace a strategii. A jaká je moje strategie? Takového člověka najít, aby pracoval v můj prospěch.
K vašemu kontu získáváte osobního bankéře – je to váš člověk.
Co k tomu dodat… jasné, výstižné, přirozené a vlastně hodně jednoduché. Ne nadarmo se říká, že v jednoduchosti je krása. Roden natočil pro UniCredit Bank několik spotů, a určitě se to vyplatilo.