Trident Fresh: Zmatek v hlavě po žvýkačce
Přijde to jenom mně, nebo se reklamy na žvýkačky dost často opakují? Výrobce (v tomto případě Trident Fresh) se nás vždy snaží přesvědčit, že právě s jeho žvýkačkou zažijeme něco výjimečného. Nevím proč právě žvýkačky by měla být prostředkem pro extra zážitky, ale co. Trident vás s pomocí své žvejky protáhne na sci-fi absurdní výlet, zatímco se nemusíte hnout z místa. Technicky je to natočené dobře, i s několika zajímavými či vtipnými detaily, ale přesvědčivost mi tam chybí. Hlavní ale je, aby byl spokojený Trident a prodeje šly nahoru.
Mess with your head.
Není to zas tak hrozný. Taky co pořád u žvýkaček dávat do reklamy. Přijde mi dost anivní, že by někdo kupoval žvejky s očekávání totálního úletu po jejich použití, ale když tomu věří výrobce Trident, proč ne