Toyota: Milostný dopis hledá majitele
Toyota by po problémech ráda obrátila pozornost k tomu, na co jsme u ní byli léta zvyklí. Kvalita vozů Toyota, která přetrvá generace. Spot „Letter“ (dopis) je tou nejlepší cestou.
Řidič najde na zadním sedadle své letité Toyoty zapadlý dopis. Protože není jeho, ale dá se předpokládat že předchozího majitele, neváhá a vyrazí za ním. Jak se ukáže, nepatří ani předchozímu majiteli. Rozbíhá se řetězec předávání dopisu, až nakonec skončí u původních majitelů auta. A protože jde o Toyotu, která vydrží opravdu dlouho, je řetězec dlouhý a původní majitelé velmi staří. Nalezený dopis jim ale příliš radosti neudělá, jde o milostný dopis v mládí zřejmě záletného staříka.
Mnoho řidičů. Mnoho let.
Nejen starý dopis, ale i sdělení jde k zákazníkovi trochu komplikovaně. Asi spíš doplňková věc, i když slušně udělaná, muziku nevyjímaje.
Zajímavá pohádka s veselym koncem. Jako stimulátor Toyota=výdrž může fungovat dobře, teď co s tim.