Toyota Corolla: Past s poruchou auta
Viděno dnešníma očima je snaha Toyoty ukázat ve spotu jak spolehlivá jsou její auta spíše pro zasmání. Ve chvíli, kdy svoláváte do servisů miliony! aut, u kterých se vyskytly při výrobě závady, vyznívá reklama na Toyotu Corollu téměř groteskně. Stačí rychlý pohled do vyhledávače a každému musí být jasné, že kvalita je to poslední, co si může současná Toyota dovolit prezentovat.
Přesto Toyota Corolla patřila ve své době dlouhodobě k nejbezpečnějším a nejspolehlivějším vozům své třídy, a z toho reklama vychází. Nepostrádá vtip i nápad – když dvojice chlapíků vidí u silnice zastavené auto s poruchou a u něho pěknou holku, moc dlouho nepřemýšlí a chtějí u ní zastavit a pomoc. Nicméně řidič na poslední chvíli strhne volant a rychle ujíždí pryč. Jeho vysvětlení překvapenému spolujezdci je prosté: „Je to past! Už jsi někdy viděl porouchanou Toyotu?“ Bohužel, mnoho dnešních majitelů těchto vozů se asi nesměje.
Ondřeji, neboj nic..problémy přijdou
Jsem majitelem Toyoty corolli combi.
Problémy jsem za 2 roky neměl.
Ta reklama je dobrá. Směšný je jak Toyota pořád pokračuje v tvrzení že je to kvalitní a bezporuchová značka když má s kvalitou problémy a musí kvůli tomu stahovat suta do servisů na opravy Nechápu tu drzost! Spíš bych to viděl na nějakou omluvu nebo tak..