Tchibo Partička: Suchánek a Genzer upravují reklamní slogany
Michal Suchánek a Richard Genzer se v pořadu „Pod skořápkou“ věnují reklamním spotům, my se zase naopak budeme věnovat dalšímu pokračování kampaně Tchibo Partička. Mário Kroutil a prof. Vojtěch Jasný vám názorně ukáží, jak jde změnou pořadí slov jednoduše změnit reklamní slogan a dostane úplně jiný význam. Určitě mnohem lepší než první díl Tchibo Partička: úložné boxy, takže nakonec to možná přece jenom bude zábava.
Naše povlečení v krásných tónech.
Krásné tóny v našem povlečení.Diamant – krásný dárek pro ženu.
Tolik peněz nemám, dostane hovno.
Spoty z kampaně Tchibo Partička - Pod skořápkou:
- Tchibo Partička: Motorkář Igor Chmela má splněné přání
- Tchibo Partička: Nikdo není dokonalý (švihadlo a sluchátka)
- Tchibo Partička: Chmela zmaloval Sokola k obrazu svému
- Tchibo Partička: Na Genzera se Suchánkem leze jaro
- Tchibo Partička: Suchánek a Genzer upravují reklamní slogany
- Tchibo: Partička vytváří domov podle svých představ