Reklamy na téma: životní styl
Bernard: Svět se zbláznil, držme se (2...
Rodinný pivovar Bernard přichází s emotivní černobílou reklamou, ve které se celkem dobře trefil do současné covidové nálady ve společnosti. Izolace asi nebude ten správný ...
BECHEROVKA: Skvěle namíchaný život (20...
Reklama Bechorovky vypadá jako neobvyklá pracovní nabídka. Na profesionály pro volný čas a zábavu. Becherovka hledá životní profesionály. Úspěch není jen o práci, berme na plný úvazek ...
Jack Daniel’s: Vždycky jste to c...
Reklama na whiskey Jack Daniel's vás možná přesvědčí, splnit si svá tajná přání. Ať to stojí za to. We only get one shot at this crazy ride. ...
Rohlik.cz: Dobré jídlo, dobří lidé, le...
Online supermarket Rohlik.cz v povedené reklamě ukazuje, jak se dá pomocí dobrého jídla změnit nálada a získat pozitivní energie. V Rohlíku věříme, že lidé jsou v ...
Zalando: Goodbye Stereotypes. Hello Ze...
Podívejte se na novou kampaň Zalando SS20, která nabízí pohled do světa bez stereotypů. Místo osvobozené od předsudků, kde můžete kombinovat své styly a nechat ...
NN: Pavel Podešva žije svůj sen (2020)...
Vicemistr světa v triatlonu Pavel Podešva je tváří kampaně pojišťovny NN. Úspěšný byl na havajském ostrově Maui v kategorii na 70 let. Partnerem mu samozřejmě ...
H&M: Užijte si Vánoce plné očekáv...
Ne úplně běžná vánoční reklama módní značky H&M "Moments in Between". Tuto sváteční sezónu chceme oslavit vzácné okamžiky plné lásky a emocí. Pamatujte, že to ...
Douglas: Mějte rády hlavně samy sebe (...
Parfumérie Douglas si připomněla Singles’ Day 2019 povedenou reklamou "You are made for loving you", ve které oslavuje všechny nezadané ženy, jejich nezávislost, svobodu a ...
PENNY: Být stále mlád i na Vánoce 2019...
Vánoční reklama PENNY sází na dítě v každém z nás. Dívejte se na svět dětskýma očima a užívejte si tak, jako to umí právě děti. ...
Zalando: O Vánocích spolu v jakémkoliv...
Módní e-shop Zalando ani na Vánoce neustoupil ze svého stylu "podivných" stylových reklam, které rozhodně nejsou pro každého. O Vánocích spolu, ať už v jakémkoliv stylu. Nakupujte ...
Zalando: Nebojte se vystoupit z davu (...
Zalando začíná podzimní sezónu kampaní, která oslavuje rozmanitost stylů, názorů a osobností. „Free to Be“ propaguje tolik potřebnou filozofii osobní svobody: buďte svobodně sami sebou, ...
dm drogerie: Změna začíná ve mně (2019...
V reklamě dm drogerie dostala netradičně hlavní roli změna. A nejde zrovna o maličkosti, ve hře je životní styl a souboj se svým vlastním já. dm ...
Adidas Supercourt: Pečlivě vyrobené te...
Reklama na tenisky Adidas Supercourt, které dostávají pořádně zabrat. A přesně tak to má být. Byl to fakt náročnej den, a moje boty dostaly pořádně zabrat. Takhle ...
Volkswagen ID.: Tvoříme budoucnost. Za...
Volkswagen vstupuje razantně do světa elektromobilů se svým konceptem Volkswagen ID. Sofistikované využití elektřiny a nové možnosti elektromobility, to je budoucnost vozů Volkswagen ID. Přepíšeš pravidla. ...
7UP: Užívej si chill se 7UP! (2019)...
Letní Reklama na 7UP vrací na scénu animovanou postavičku Fido Dido. Přestože se zdá, že se vymezuje proti všudypřítomným mobilům, jde hlavně prožívání přítomného okamžiku ...
Rexona: Město je tvoje fitko, tak s ní...
Rytmus v reklamě Rexony agituje za zdravý pohyb ve městě. Děkuju Rexoně, že mi umožnila otevřít největší fitko ve střední Evropě. Toto je moje fitko! Čekuj! A ty ...
Radegast: Neskončíme na suchu, bohudík...
Radegast bojuje proti suchu v chlapské kampani "Neskončíme na suchu!". Správného chlapa nezastaví žádná překážka. Zažeňte žízeň i sucho stejně jako Radegast, který pár rad ...
Excelent: Žij a dělej věci po svý ose ...
Excelent v reklamě volně navazuje na předchozí kampaň jako pivo pro ty, kteří umí žít #PoSvýOse. Že prej jsou věci, co se musej dělat přesně podle ...
Vivantis: Odměna pro každé vaše já (20...
Módní e-shop Vivantis přichází s reklamou, která ujisťuje o tom, že je v pořádku si něco dopřát bez výčitek svědomí. Komunikace navazuje na Píseň smutných ...
Rexona: Svěžest aktivovaná pohybem (20...
Rexona v reklamě vyzývá k aktivnímu životnímu stylu, ke kterému vám pomohou deodoranty Rexona Motionsense. Od počátku věků jsme byly stvořeni k pohybu. Běhali jsme, lovili ...
Lexus UX: Město patří hybridu (2019)...
Reklama na nový hybrid Lexus UX. Objevte svou vlastní cestu. Cestu bez kompromisů. Pokus stejně jako já věříte, že technologie můžou změnit svět. Stačí se rozhlédnout ...
Rohlík.cz: Opravdu čerstvé maso, pečiv...
Rohlík.cz v naturalistické reklamě komunikuje čerstvé jídlo od lokálních dodavatelů poměrně netradičním způsobem. Online supermarket vynechává zbytečné skladování i prodejní regály a díky tomu nabízí ...
Mitsubishi: Díky za všechno, Mitsubish...
V reklamě Mitsubishi Motors děkuji zákazníci značce. Poněkud obrácená logika, spíš by se dalo očekávat poděkování zákazníkům než sami sobě, ale image spot "Díky, Mitsubishi" ...
Pepsi Limetka: Ochutnej a zažij něco n...
Pepsi uvádí na trh novou příchuť Limetka. Podobně jako u Višně spoléhá Pepsi v reklamě na boření zaběhlé rutiny a láká k vyzkoušení něčeho nového. Vstaň. ...