Reklamy na téma: zážitek
T-Mobile: Na Vánoce sdílejte radost (2...
Vánoční reklama T-Mobile ukazuje běžné "katastrofy", které možná sami znáte, s písní Karla Gotta "Jsou Svátky". Vánoce jsou krásná věc, ale ruku na srdce: které si ...
Škoda Octavia: Nekonečno příběhů, jedn...
Škoda auto v retro image reklamě avizuje příchod nové Škody Octavia. Podívejte se, jak se předává láska z generace na generaci. Škoda Octavia je s ...
Deichmann: Kráčíme spolu cestou necest...
Reklama Deichmann na chunky a trendové tenisky. Život stále přináší nové zážitky, zábavné okamžiky, důležitá rozhodnutí, ale i rozpačité pohledy. Kráčíme spolu cestou necestou. Deichmann – Protože milujeme ...
Kinder Maxi King: Není obyčejný, je pr...
Neobyčejná reklama na tyčinku Kinder Maxi King. Maxi King - Jedinečný chuťový zážitek z lískových oříšků, čokolády, mléčného krému a tekutého karamelu uprostřed. Není obyčejný, je prostě ...
České dráhy: Ondřej Vetchý jede vlakem...
Ondřej Vetchý cestuje s rodinou na výlet vlakem v další reklamě Českých drah na aplikaci "Vlakem na výlet". Děti a manželka mají možnost hádat cíl ...
Shell: Proměňte každou svou cestu v zá...
I každodenní cestování může být oblíbenou částí dne. Snaží se o tom přesvědčit reklama Shell "#MilujuKazdouCestu". Proměňte každou svou cestu v zážitek. Nikdy necestujte jen tak. Cestujte ...
Mitsubishi: Díky za všechno, Mitsubish...
V reklamě Mitsubishi Motors děkuji zákazníci značce. Poněkud obrácená logika, spíš by se dalo očekávat poděkování zákazníkům než sami sobě, ale image spot "Díky, Mitsubishi" ...
Pepsi Limetka: Ochutnej a zažij něco n...
Pepsi uvádí na trh novou příchuť Limetka. Podobně jako u Višně spoléhá Pepsi v reklamě na boření zaběhlé rutiny a láká k vyzkoušení něčeho nového. Vstaň. ...
Michelob: Zoë Kravitz šeptá o pivu (Su...
Zoë Kravitz v reklamě "The Pure Experience" nabízí pivo Michelob ULTRA Pure Gold opravdu neobvyklým způsobem. Metodou ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response) se šeptem snaží ...
Slevomat: Chvíle, které nezapadnou (20...
Slevomat má letní kampaň s partou kamarádů, kteří se snaží aktivně trávit volný čas a získat zážitky. Tři reklamy pro Slevomat natočil režisér a cestovatel ...
Pepsi: Objev novou Pepsi s chutí višně...
Pepsi pokračuje ve vychutnávání zážitků v reklamě na novou Pepsi višeň. Ochutnej. Zamiluj se. Dej šanci novým zážitkům. Objev novou Pepsi s chutí višně. Taste it. Love ...
MINI Countryman: Víc zážitků, víc vzpo...
Reklama na nové MINI Countryman, které nabízí víc metrů, prostoru, pohybu, radosti, razance, vzpomínek a víc už nic. Vyrazte s novým MINI Countryman tam, kde ...
Navštivte Chorvatsko a podělte se o zá...
Chorvatsko resp. Chorvatské turistické sdružení láká reklamou ze záběrů natočených samotnými turisty. Jeďte na dovolenou do Chorvatska, vyfoťte nějaké ty selfie, sdílejte a vyhrajte. A nebo ...
Schweppes: Neočekávaný zážitek od roku...
Značka Schweppes se rozhodla připomenout, že v roce 1783 to byl právě Jacob Schweppe, který objevil bublinky v limonádě. Zní to skoro neuvěřitelně, ale i ...
Tunisko: Dopřejte si svobodu zážitků (...
Užijte si jeden den v Tunisku alespoň v reklamě, která láká na dovolenou plnou zážitků v oblíbené exotické destinaci. Ať už se chystáte zrovna do ...
Renault Clio: První nezapomenutelné se...
Vidět nový Renault Clio je zřejmě nezapomenutelný zážitek, který si účastnící připomínají téměř jako setkání s UFO. Alespoň to tak vypadá v tajemném mysteriózním spotu ...
Honda CR-V: Prožij něco nového (Do Mor...
Hodně divná reklama na novou Hondu CR-V předkládá jako zážitek, o který bychom měli usilovat, průjezd domem. Kromě spojení "něco nového" postrádá spot jakoukoliv racionalitu, ...
Slevomat.cz: Žijte bohatší život (dovo...
Návod na bohatší život v reklamě na slevový server Slevomat.cz. Kontrast mezi zážitky zprostředkovanými Slevomatem a běžným trávením volného času případně nabídkou konkurence vám dá ...
Nissan Juke: Stvořený pro zážitky (Bui...
Nissan Juke je vůz stvořený pro zážitky, a ty začínají už při jeho výrobě. Alespoň se o tom snaží přesvědčit reklama "Built To Thrill", ve ...
Staropramen: Kvalitní zážitek při masá...
Staropramen nic složitého nevymýšlel a vsadil na osvědčený recept, pokud se prodávají výrobky mužům, a především když jde a pivo. Samotná myšlenka o "užívání si ...