Reklamy na téma: image
HUMANIC: Jsi a budeš originál (2014)...
Reklama na obuv HUMANIC "The Movement of Me". Všechno co děláš má svoji váhu. Zanechává to dojmy, které rostou a až kam už tvoje představivost nedosáhne. ...
Blažek: Leoš Mareš v kolekci podzim / ...
Fashion film " Každý sen začíná prvním krokem!" módního domu Blažek. V hlavní roli Leoš Mareš, který se stal tváří značky, a má jí udělat ...
Coca-Cola: Přestaňte snít a rozbalte t...
Image spot Coca-Coly "Odvaž se". Reklama, která má vzbudit pozitivní emoce ke značce, a připravit si tak budoucí zákazníky. Všichni o něčem sníme, o něčem velkém. ...
BASF: Tvoříme svět chemie (We create c...
V nejnovější televizní reklamě zkoumá společnost BASF téma souvislosti. Kombinací odbornosti a chemie vyvíjí řešení pro širokou škálu různých průmyslových odvětví, která povedou k lepší ...
Toyota Land Cruiser: Jsem z drsného kr...
Toyota Land Cruiser je celosvětovou legendou díky více než šedesáti letům nepopíratelné kvality, spolehlivosti a výdrže. Nyní přichází s upraveným designem a novými technologiemi pro ...
TV Nova 20 let: Všechno nejlepší nám v...
Televize Nova slaví 20 let. V promo spotu "dvacáté narozeniny" vsadila klasicky na emoce podpořené chytlavou hudbou Together We Are. Promo znělka k dvacátému výročí ...
David Beckham Classic: Jiný pohled na ...
Nová vůně od Davida Beckhama se jmenuje Classic. Jinak všechno beze změny, sázka na image drsňáka s tetováním s vypracovaným tělem. Trochu toho pózování před ...
ČEZ: Příběhy o energii (adopce a plach...
Imageové spoty skupiny ČEZ na téma "Příběhy o energii". Úspěšná adopce bezdětného páru a stavba lodi pro vnuka ve vás mají vyvolat pozitivní emoce a ...
Sprite: Otevři si lepší svět s Jooky...
Reklama na Sprite jako parodie na reklamy. Dva kámoši u televize sledují reklamu na nápoj Jooky, která jako každá druhá reklama slibuje nesplnitelné. "Nevěřte reklamě, ...
OLMA: Rozdíl je v nás a Šťastný začáte...
Reklamy mlékárny OLMA ze skupiny Agrofert. Pěkná dávka emocí v image spotech "Rozdíl je v nás" a "Šťastný začátek". Záběry plné dětí, které by měly ...
Nike: Možnosti opravdu pro každého? (P...
Všichni jsme schopni udělat něco víc a překvapit. Kampaň Nike "Possibilities" u příležitosti výročí 25 let vzniku sloganu "Just Do It" má za cíl motivovat ...
Frisco bílé hrozny & lotos: Pokuš...
Kromě reklamy s Taťánou Kuchařovou pustilo Frisco do světa ještě podivné video na propagaci příchuti Bílé hrozny & lotos. V ději běžícím pozpátku se nakonec ...
Lidl: Obchodník roku 2009, 2010 a 2011...
Reklama, kterou Lidl lákal na hlasování pro sebe sama za Obchodníka roku 2012: Každý den děláme, co je v našich silách, abychom Vám dodali nejvyšší ...
L’Oréal Paris: Snění o kráse (im...
Image film L'Oréal Paris představí mnohé z celebrit, které se postupně staly tvářemi značky. Něco podobného už jsme tady měli při příležitosti 40 let L'Oréalu. The ...
Marlboro: Kovboj a jeho cigareta (Marl...
Ohlédnutí za klasickými reklamami Marlboro, které formovaly image drsného chlapa s nezbytnou cigaretou v ústech. Kovboj na koni prohánějící se panenskou přírodou, tak nějak vznikala ...
Harley-Davidson: Nevšední dokonalost /...
Nahlédnout do dokonalého světa motorkáře Harley-Davidson můžete ve stylové reklamě "Parfaitement Trop". Zapomeňte na všednost a pokochejte se intenzivním zážitkem, který vás čeká jenom při ...
Deichmann Graceland: For Every You 201...
Obuv pro každou z vás představuje Deichmann v nové kolekci Graceland 2013. Od minigolfu přes bláznivou párty s barvami až po společenskou obuv. Rozesmáté mládí ...
Stella Artois: Výjimečná na první pohl...
Prémiový ležák Stella Artois vás nechá nahlédnout pod pokličku výroby svých sklenic, které zdůrazňují nejen chuťový profil, ale i jeho image. To vše má podtrhnout ...
Johnnie Walker: Strom jde za svým snem...
Klasická reklama "Tree" na whisky Johnnie Walker, aneb sny si mohou plnit nejen lidé, ale i stromy. Hlavní je zůstat v pohybu. Daleká cesta z ...
Erste Corporate Banking: Moderní banka...
V imageové reklamě se připomíná vlastník České spořitelny Erste Group, která je i díky české akvizice nejsilnější finanční skupinou ve střední Evropě. V textu si ...
STIHL: Fascinující práce v lese s moto...
Povedená reklama STIHL téměř ve stylu instruktážního filmu. V hlavní roli dobrodružná práce v lese, tvrdí chlapíci s motorovými pilami a dokonalá image. Kdo by ...
Renault: Nejúžasnější vynález je autom...
Načančaná reklama Renault plná velkohubých prohlášení. Spot se sice pěkně poslouchá, ale v podstatě nepřináší žádné odpovědi ani nenabízí východiska. Někde na pozadí eposu o ...
Česká pošta: Spolehněte se na doručení...
Česká pošta to začala hrát na city. Po představení balíků na poštu a do ruky je tady imageová reklama akcentující široký záběr i těžkou práci ...
O2: Vždycky hledejte vlastní cestu (A ...
Když zůstanete stát s autem v dopravní zácpě, máte dvě možnosti. Buď zůstat sedět a čekat, nebo se snažit najít jinou cestu. Imageová reklama O2 ...