T-Mobile: Polský obchodník prodává mobil Trojanovi (smrček)
Výměna telefonů je pořád hlavním tématem reklamy T-Mobile s Ivanem Trojanem a třídou na horách. Při výběhu na běžkách narazí Ivan Trojan na vykutáleného polského obchodníka (Jakub Žáček), který se maskuje za stromek. Výměna telefonů neproběhne úplně podle představ a po smrčkovi se slehne zem.
Šlápnem do toho! Skluz! Jedem, jedem! Běžte, já vás doženu!
Zatracenej krám!
Vítajte v kramu univerzálnym, co pan šuká všectko máme…
Telefon komunikovy, amerikancky…
Já nemám…
Pan nema peňonze, nevadi. Vyměňami…
Vyměňami. Křupnul…
Svůj starý telefon si přijďte raději vyměnit k nám. Se službou Fresh klidně každý rok.
T-Mobile – pro společné zážitky.
[edit 04.12.2014]
T-Mobile mezitím zřejmě podlehl tlaku polského velvyslanectví, které si na spot s polským handlířem stěžovalo. Varšava protestovala proti nelichotivému vykreslování Poláků coby obchodníků podvodníků, a reklama se smrčkem už byla stažena z YouTube kanálu T-Mobile. Televize bude brzy následovat. To by ale byla docela škoda, ne? Kdo nechápe vtip a nadsázku v reklamě, má smůlu.
Zakázaná reklama T-Mobile se podle očekávání stala virálním magnetem, spot s polským šejdířem a jeho krámem získal daleko větší pozornost než při běžném nasazení. Díky Polsko!
T-Mobile v naší třídě je nejlíp: Třída na běžkách – pokračování
Taky u nás hledáte: t-mobil, tmobile, tmobil, t mobil, t mobile
Spoty z kampaně T-Mobile - V naší třídě je nejlíp „Na horách„:
A to je co „Telefon komunikovy“ nemelo by byt treba komorkowy ?
Tak tak , jak píše Pini a Miki , děkuji a jsem rád , že humor vítězí nad politickýma žvástama . Za prvé jde o reklamu , za druhé jde o humor a za třetí více nehledejte . ( Dziękujemy za zrozumienie wszystkich naszych rodaków, trzeba trzymać się razem, a nie przeciwko sobie ) , díky kuku .
Dawno się tak nie uśmiałem, w ogóle cała seria tych reklam jest świetna, a jeszcze lepsza jest ta o skoczkach, z Zadarem Volaniciem. Už dlouho jsem se takhle nenasmál, vůbec celý cyklus těchto reklam je skvělý, ještě lepší jsou reklamy o skokanech se Zadarem Volaniciem.
A mnie się podoba, Czech dureń a Polak cwaniak, pasują do siebie jak ulał. Nie ma się o co obrażać.