T-Mobile: Porod na Klinice Inovativní Péče (2016)
Primář Ivan Trojan a doktor Václav Neužil na Klinice Inovativní Péče svým rozhovorem o mobilu vyděsí v reklamě T-Mobile pacientku (Anna Schmidtmajerová) čekající na porod.
Pane primáři, tak co, už jste to rozchodil?
Jo, ale byl to strašnej porod!
Vážně? jak to?
Nikdy předtím jsem to nedělal, pořád se mi do toho motala ta šňůra. Asi sem musel něco blbě zmáčknout. Snažil jsme se to nějak nahodit a co byste řek? Ani nepíp!
Tak se podíváme na to vaše miminko, maminko.
Já radši půjdu, stejně ani nevim, jestli je to moje…Mobily? To je naše! Se vším kolem telefonů vám pomůžeme, tak si přijďte pro nový k nám.
T-Mobile – Pro společné zážitky.
Spoty z kampaně T-Mobile - Klinika inovativní péče:
- T-Mobile: Vánoční koledy na Klinice inovativní péče (2016)
- T-Mobile: Natáčení porodu na Klinice Inovativní Péče (2016)
- T-Mobile: Dvojčata na Klinice Inovativní Péče (2016)
- T-Mobile: Ztracené dítě na Klinice Inovativní Péče (2016)
- T-Mobile: Porod na Klinice Inovativní Péče (2016)
- T-Mobile: Superherospecial workout s Rickym (2016)
- T-Mobile TV: Pacient si myslí, že je televize (2016)
- T-Mobile TV: Oční prohlídka na klinice (2016)
- T-Mobile TV: Cvičme v rytme na klinice (2016)
- T-Mobile: Bláznivý pacient zvoní jako mobil (2016)
- T-Mobile: Primář Trojan chytil infekci z malování (2016)
- T-Mobile: Ivan Trojan na Klinice inovativní péče (2016)
Paní či slečno Katerino,
naopak je to velmi vtipné! Nejsem teenager, ale stále mě vtip neopouští. Vy zřejmě nebudete moc zábavný člověk. Musíte se na to podívat z jiného úhlu pohledu. A co je nevkusného na realitě zvané porod? Nebo říkáte svým dětem, že děti nosí čáp?
Dobrý den ale ted jak jde v TV ta poslední tušim reklama , jak rodí , tjjak marťan , … atd do je dost nechutný a úplně se z toho dělá špatně…. toto dost nechutné a udělané , budí i špatné rozpaky nejen ve školách , ale i ve veřejném společenském životě….
PS: vulgárně by se napsalo , že by se z této reklamy pobl…… a tj jsou reakce od dospělých lidí ,
ono je co je už za hranicí vkusu a nevkusu u stupidních reklam, úroveň nulová ….
Ta poslední věta nějak nedává smysl ne? „Já radši půjdu, stejně ani nevím, jestli je to moje…“
Že by vtip?