Reklamy na téma "sociální"
Víte, kdo vám doma uklízí? (Sdružení pro...
Problematiku zaměstnávání cizinců si vzalo na paškál Sdružení pro integraci a migraci (SIMI). Podle jeho zjištění se Češi chovají k cizinkám zaměstnaným v domácnostech přehlíživě, ...
Perioda není tabu: Klára Vytisková pro H...
Společnost Hartmann-Rico se rozhodla, že je nejvyšší čas začít otevřeně mluvit o menstruaci a všem, co k tomu patří. Přesně to má za cíl kampaň ...
PETA: Vegani mají úžasný sex, ale jde př...
Pohled na dívku, která se polonahá v bolestech vleče po ulici, potlučená a s krčním límcem, nemá na první pohled žádnou souvislost se silným sexuálním ...
Hloupý virál EU s rasistickým podtextem...
Vodou na mlýn kritikům EU a výstavním gólem do vlastní branky se dá nazvat virální video, které má propagovat Evropskou unii jako takovou. Z videa ...
Zvrhlé sexuální praktiky jedině s ochran...
Všechny vaše "zvrhlé" sexuální představy v reklamě MTV z kampaně Staying Alive. Cílem spotu "Whatever You're Into" je upozornit na ochranu při jakémkoliv sexu proti ...
Ryanair: Příliš mnoho povyku nad spodním...
Často se tady podivujeme nad měřítkem, podle kterého jsou v některých zemích zakazované a omezované reklamy.Tentokrát se stal středem zájmu cenzorů charitativní kalendář "Cabin Crew ...
Sex na internetu s vlastní sestrou! (Int...
Kluk se staženými kalhotami před monitorem, na kterém se právě začíná svlékat mladá dívka. Jste si jistí, že víte co dělají na internetu právě teď ...
Den bezpečnějšího internetu: Víc než hra...
Bezpečnější internet především pro děti si klade za cíl Den bezpečnějšího internetu (Safer internet Day). Posuďte sami do jaké míry k tomu mohou přispět spoty ...
Každý pátý člověk na internetu se vydává...
Máte tušení s kým se právě teď baví vaše dítě na internetu? Pravděpodobnost, že to bude někdo úplně jiný, než kamarád stejného věku, je vysoká. ...
Na internetu nikdy nevíš kdo je na druhé...
Mírně "psycho" reklama Linky bezpečí Online zdůrazňující riziko na internetu především pro děti. Spot už možná nemá takový drive jako předchozí Chraňte své děti na ...
Chraňte své děti na internetu! Linka bez...
Bezpečnost dětí na internetu je téma, které nemůže nikdy zevšednět a ztratit na platnosti. Ani u staršího spotu Linky bezpěčí Online (Internet Helpline), která dříve ...
Bojíte se černochů jako tahle paní?...
Strach z odlišené barvy pleti v pěkném spotu s protirasistickým obsahem. Jak dopadne setkání starší bělošky s mladým černochem na zastávce MHD se podívejte sami.
Anonymous: Přichází čas, kdy mlčení je z...
Poselství hackerského hnutí Anonymous v duchu filmu The Great Dictator (1940) Charlie Chaplina a s claimem "Přichází čas, kdy mlčení je zradou" od dalšího velikána ...
Anonymous: První oficiální kybernetická ...
My jsme Anonymous. Jsme Legie. Neodpouštíme. Nezapomínáme. Můžete nás očekávat. Přidejte se k nám. Těmito slovy končí prakticky každá výzva hnutí Anonymous, jehož vznik se ...
Těhotná budeš ty, ne tvůj kluk… (A...
Těhotný Jan Cina v zajímavé reklamě na antikoncepci. Slogan spotu zní "Těhotná budeš ty, ne tvůj kluk" a v minipříběhu je tato představa dovedena k ...
Eko-Kom: Pohádka o třídící Popelce (Diag...
Vánoční epizoda "Diagnóza Werich" z filmové série Eko-Kom uváděné postupně na webu www.samosebou.cz. Werichovsky pohádkové vyprávění o třídící Popelce, tak jak ji trochu známe a ...
Chodicilide.cz: Nelétám, ale žiju docela...
Jak má vypadat správná pomoc lidem s postižením ukazuje Nadace Sirius v kampani "Chodící lidé". Na webu www.chodicilide.cz ukazuje několik konkrétních příkladů pomoci postiženým lidem ...
Amnesty International: Každý může bránit...
Standardní kvalita a síla drsné reality ve spotu Amnesty International "Projection". Na zajímavosti získává reklama zobrazením děje odzadu od popravy a smrtící kulky až k zahozené ...
Darujte orgány, zachráníte život (Organ ...
Působivá reklama pro nadaci dárcovství orgánů (Organ Donor Foundation). Spot Leila využívá zažité představy o motorkářích jako dárcích orgánů a přidává k tomu silný apel: ...
Na pomoc není nikdy pozdě (Pěstounské ro...
Povedený spot na podporu pěstounských rodin v Norsku. Slogan "nikdy není pozdě pomoci někomu na správné cestě" upozorňuje trefně na fakt, že každý rok je ...
Heineken: Východ slunce patří tomu, kdo ...
Heineken vyzývá k zodpovědnému pití alkoholu v nové reklamě z kampaně Open Your World. Na první pohled zvláštní přístup od pivní značky našel své atraktivní ...
BBC: Báječný svět okolo nás (Wonderful W...
Efektní video sloužící jako self promo televizní společnosti BBC. David Attenborough čte do série úchvatných záběrů přírody text písně "What A Wonderful World" od Louise ...
Pfizer: Buď statečná sestřičko! (graffit...
Slušná dávka emocí v dojemné reklamě farmaceutické společnosti Pfizer. Nadčasové poselství o vůli a statečnosti při léčbě je ve spotu podané pomocí vztahu bratra s ...
WWF: Příroda nás potřebuje (srnka v dopr...
Nečekané a působivé setkání s přírodou nabízí spot WWF "We Miss You". Policista v dopravní zácpě ke svému úžasu zahlédne mezi vozy srnku, která k ...