Reklamy na téma "sociální"
Charita ČR: Tříkrálová cesta za Onlajnem...
Tradiční Tříkrálová sbírka pořádaná českou Charitou se musí pro letošní spokojit jen s online podobou, ve které tři malí koledníci zazpívají "My tři králové jdeme ...
IKEA: Každý domov by měl být bezpečným m...
IKEA v pěkně natočené reklamě upozorňuje na domácí násilí. Některou z forem psychického násilí zažilo doma 47% žen v Česku. IKEA usiluje o vytváření lepšího ...
Český červený kříž: Jaký význam dáš své ...
Český červený kříž v kampani "Ruce" upozorňuje na důležitost darování krve i v době koronavirové pandemie. Jaký význam dáš své ruce, záleží jen na tobě. Daruj krev. ...
Česká asociace pojišťoven: Agresivita za...
Agresivita za volantem zabíjí, upozorňuje v nové kampani Česká asociace pojišťoven (ČAP),. Ve třech působivých spotech "Kamion", "Začátečnice" a "Matka" ukazuje konkrétní situace, které skončily ...
Pilsner Urquell: Na zdraví české kultuře...
Pilsner Urquell jako dlouhodobý partner Národního divadla v reklamě připíjí na zdraví české kultuře. Sólisté Národního divadla zazpívají úvodní skladbu Proč bychom se netěšili z ...
Chráním Tebe: Buď doma, nos roušku (2020...
56 českých osobností se zapojilo do kampaně Chráním Tebe v boji s koronavirem. Buď doma, nos roušku Koronavirus nejlépe zpomalí sociální izolace. Čím méně lidí se potkává ...
ČSOB: Chraňte děti před predátory (2020)...
Určitě víte, s kým se na internetu baví vaše dítě? ČSOB je další v řadě, která se veze na aktuální vlně bezpečnosti dětí na internetu. ...
O2: V síti nejsem lovná (2020)...
Téma bezpečí dětí na internetu a zvýšení digitální gramotnosti mladé generace má za cíl osvětová kampaň O2 "Nejsem lovná". Navazuje na hraný dokument Víta Klusáka ...
Servis vztahů: Jsou věci, které stojí za...
Obecně prospěšná společnost Women for Women věří, že nastal čas uzdravovat vztahy, protože partnerské vztahy se rozpadají mnohdy zbytečně. Pomoc nabízí Servis vztahů. „Děti věří, že ...
Český červený kříž: Nečekáme, až pomůže ...
Český červený kříž (ČČK) si připomíná výročí 100 let v reklamě, ve které má hlavní roli Někdo jiný. Když před námi stojí nepříjemný úkol nebo ...
University of New York in Prague: WE ARE...
Soukromá vysoká škola University of New York in Prague láká na studium ve spotu "WE ARE UNYP". #WEAREUNYP Originální píseň ke spotu WE ARE UNYP (University of ...
WOMEN FOR WOMEN: Adoptuj Marii, pomůžeš ...
Adoptuj Marii je projekt neziskové organizace WOMEN FOR WOMEN pomáhající samoživitelům v nouzi najít nové bydlení. Další podrobnosti na adoptujmarii.cz. Některé příležitosti, kdy můžete pomoct dobré ...
Dobrý anděl: Staňte se dobrým andělem (2...
Společná kampaň TV Nova a nadace Dobrý anděl má za cíl rozšířit počet dárců Dobrých andělů a zároveň oslovit nové rodiny s vážně nemocným dítětem. ...
BrnoCop: Staň se hrdinou všedního dne! (...
Originální náborové video Městské policie Brno "BrnoCop" má podobu počítačové hry se strážníkem nebo strážnicí v hlavní roli, kteří čelí nástrahám brněnských ulic v několika ...
Berlei: Serena Williams zpívá I Touch My...
Americká tenistka Serena Williams v kampani proti rakovině prsu zpívá nahá hit australské skupiny Divinyls „I Touch Myself“ v rámci projektu společnosti Berlei, která věnuje ...
Galerie hlavního města Prahy: Oficiální ...
Oficiální spot Galerie hlavního města Prahy natočený ve stylu videoartu a experimentálního filmu pomocí kamerového průletu odhaluje jednotlivé objekty GHMP. Iluzivní až snový prostor dokresluje ...
DPP: Tomáš Matonoha je řidič autobusu (2...
Dopravní podnik hlavního města Prahy uvádí příběh podle skutečné události. V hlavní roli Tomáš Matonoha jako řidič autobusu. Tak nějak vypadá náborové video Sdružení dopravních ...
UEFA: Pojď hrát! / Together #WePlayStron...
UEFA chce v kampani Together #WePlayStrong změnit vnímání ženského fotbalu. V reklamě se snaží přilákat nové dívky ve věku od 13 do 17 let, aby ...
Hnutí Pro život ČR: Miláčku, jsem těhotn...
80% žen podstupuje potrat pod nátlakem. I to je sdělení spotu "Miláčku, jsem těhotnej", který v rámci projektu "Nesoudíme. Pomáháme" připravilo Hnutí Pro život ČR. ...
VŠB-TUO: Ukaž své technické dovednosti (...
Fakulta strojní a Fakulta elektrotechniky a informatiky z Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava (VŠB-TUO) připravily další reklamy, kterými se snaží přilákat technicky nadané ...
Česká kancelář pojistitelů: Do nebe hlav...
"Praha - Plzeň 32 minut!" "To je slušný, já jel tuhle v noci Brno - Praha za hodinu!" Prevence dopravních nehod je cílem reklamy "Nebe" ...
CzechTourism: Oslavme společné století (...
100 let od založení Československa v kampani CzechTourism, která připomíná některé historické události, a inspirujme se osobnostmi, které svým myšlením posouvaly náš národ kupředu. Ve spotu ...
Česká asociace pojišťoven: Nepozornost z...
Česká asociace pojišťoven (ČAP) připravila reklamy v rámci preventivní kampaně #nepozornostzabíjí. Cílem je upozornit na nepozornost za volantem v případě používání mobilního telefonu. Následky mohou ...
E-Trade: Až jednou zestárnete (Super Bow...
Reklama E-Trade pro Super Bowl 2018 řeší problém seniorů, protože více než třetina Američanů nemá žádné vlastní úspory na důchod. Aby nedopadli jako ve spotu ...