Reklamy na téma "emoce"
Relax: Láska a vděčnost nejen o Vánocích...
Reklama Relax upozorňuje na to, že stejně jako o Vánocích bychom se k sobě měli chovat po celý rok. O vánočních svátcích jsme k sobě milí ...
MALL.CZ: Stačí věřit na Vánoce 2019...
Marek Ztracený nazpíval vánoční píseň "Stačí věřit" pro MALL.cz. Příběh o stromu splněných přání, který nakonec překvapil i svého osamělého majitele. Originální píseň ke spotu MALL.CZ: ...
PENNY: Být stále mlád i na Vánoce 2019...
Vánoční reklama PENNY sází na dítě v každém z nás. Dívejte se na svět dětskýma očima a užívejte si tak, jako to umí právě děti. ...
Kaufland: Šťastné Vánoce 2019 celé galax...
Kaufland ve své vánoční kampani přeje šťastné Vánoce celé galaxii s odkazem na Hvězdné války. Vánoce jsou časem pro dobré skutky. Ale rozhodnutí mezi dobrem a ...
Milka: Máš v sobě lásku, stačí ji najít ...
Vánoční reklama Milka pro rok 2019. Nečekejte nic nového, podobný příběh a poselství jako v jiných vánočních reklamách. Rozdíl je snad v tom, že hlavní ...
Albert: Na Vánoce darujme více radosti (...
Vánoční reklama supermarketu Albert pro rok 2019 navazuje na loňský příběh. I tentokrát jde o obdarování, vánoční cukroví udělá radost všem sousedům v ulici. Potěšit druhé ...
dm drogerie: Změna začíná ve mně (2019)...
V reklamě dm drogerie dostala netradičně hlavní roli změna. A nejde zrovna o maličkosti, ve hře je životní styl a souboj se svým vlastním já. dm ...
Peugeot 508 SW: Dokonale dravé kombi (20...
Reklama na nový Peugeot 508 SW "The Snake". Vysoká přesnost jízdy a radikálně ostrý design jsou pro kombi Peugeot 508 SW charakteristické, ve spotu se ...
Vodafone: Lidská síť je nejsilnější spoj...
Ondřej Vetchý je ambasadorem nového projektu Vodafonu, který věří, že když se lidé spojí, dokážou měnit svět k lepšímu. A technologie k tomu poslouží jako ...
Volkswagen ID.: Tvoříme budoucnost. Zas ...
Volkswagen vstupuje razantně do světa elektromobilů se svým konceptem Volkswagen ID. Sofistikované využití elektřiny a nové možnosti elektromobility, to je budoucnost vozů Volkswagen ID. Přepíšeš pravidla. ...
Hyundai: Jsme zde, a kráčíme stále vpřed...
Hyundai v retrospektivní reklamě seznamuje s příběhem své značky i s výhledem na budoucnost. Další podrobnosti na www.hyundai.cz/kracimevpred. Pokrok není náhoda. Utváří ho dějiny. Hyundai vyrábí ...
FTV Prima: Spojuje nás víc, než si myslí...
Televize Prima spouští image kampaň, ve které sází na hodnoty, které jsou důležité pro její cílovou skupinu jako přátelství, sounáležitost a rodina. Zachycuje běžné životní ...
Jihlavanka: Udělejte si pauzu na pořádné...
Káva Jihlavanka láká v reklamě na přestávku. Odložte na chvilku práci stranou a udělejte si zaslouženou pauzu na pořádné kafe. Je to projekt. Povinnost. Zábava. Zaměstnání. ...
Radegast: Neskončíme na suchu, bohudík! ...
Radegast bojuje proti suchu v chlapské kampani "Neskončíme na suchu!". Správného chlapa nezastaví žádná překážka. Zažeňte žízeň i sucho stejně jako Radegast, který pár rad ...
Ondrášovka: Chuť, kterou máš v sobě (201...
Ondrášovka v reklamě vzpomíná na všední momenty, které připomenou chuť dětství. Hodně posunutý koncept z minulého roku, ve kterém měl prsty Jakub Kohák. Ondrášovka - Chuť, ...
Mercedes-Benz GLE: Síla má mnoho podob (...
Mercedes-Benz představuje nové SUV GLE v emotivní reklamě. Každý máme svůj vlastní cíl. Místo, které nelze najít v mapách. Bod, k němuž nevede žádná cesta. Tak ...
Milka: Společné chvíle chutnají nejlépe ...
Reklama na sušenky Milka s příběhem dvou sourozenců, které nerozdělí ani nová známost. Ve spotu "After School" tomu pomohou právě sušenky Milka. Společné chvíle chutnají nejlépe. Sušenky ...
Peugeot Emotion Day 2019: Zažijte emoce ...
Peugeot zve na Emotion Day 2019 od 10. května do 23. června s možností otestovat vozy včetně novinek. Skoro vše dnes hledáme na internetu. Romantická večeře_ Výjimečný zážitek_ Nejlepší ...
Hornbach: Ráno patří nám (2019)...
Hornbach už zkusil kutily rozpohybovat na jaro netradiční reklamou "Tak voní jaro", teď je tady odlišný koncept hrající na city. Z tvých triumfálních momentů neexistují žádné ...
Mazda 3: Inovace postavená na emocích (2...
Reklama na novou Mazdu 3, která si díky technologiím a inovacím hledá cestu k vašemu srdci. Dokonalá inovace je postavená na emocích. Milujeme technologie. Ale než ...
Benzina Verva: Načerpejte sílu pro vyšší...
Reklama Benziny na prémiová paliva Verva, která zvyšují výkon a mohou i snižovat spotřebu. Vzpomínáte na tu cestu? Jak jste vyrazili vpřed, dali tomu všechno. Nikdy ...
Storck Merci: Poděkujte sladkým dárkem (...
Merci rozšiřuje okruh možných obdarovaných čokoládovou bonboniérou. Pořád platí, že Merci je ideální dárek jako poděkování. Za cokoliv.
Kofola: Lásky je dost pro všechny (2019)...
Veršovaná letní reklama Kofoly pro rok 2019 přináší příběh zamilované trojice. Na otázku co vznikne, když se skloubí líbání pod třešní, Karel Hynek Mácha, Máj, ...
Mitsubishi: Díky za všechno, Mitsubishi!...
V reklamě Mitsubishi Motors děkuji zákazníci značce. Poněkud obrácená logika, spíš by se dalo očekávat poděkování zákazníkům než sami sobě, ale image spot "Díky, Mitsubishi" ...