televizní reklamy, spoty & hudba z reklam

Reklamní předměty - proven.cz Firemní dárky - proven.cz
Reklamní USB flash disky Reklamní USB flash disky

Reklamy na téma "emoce"

Chipotle: Strašidelný svět bez strašáků (The Scarecrow)

Chipotle: Strašidelný svět bez strašáků ...

85%

Industrializovaný svět, ve kterém nejsou zapotřebí strašáci, protože neexistují žádná pole, které by museli hlídat. Teď pracují v továrnách na výrobu jídla a šéfují jim ...

Znojmo: Město s přívlastkem (propagační film)

Znojmo: Město s přívlastkem (propagační ...

63%

Nejlepší český propagační film na TOUR REGION FILM 2013 vyhlášeném v rámci Mezinárodního filmového festivalu turistických filmů TOURFILM 2013 v Karlových Varech. V produkci VideoBrothers  (Vítězslav ...

Fundaseno: Rakovina prsu si mezi pohlavími nevybírá

Fundaseno: Rakovina prsu si mezi pohlaví...

77%

Není důležitý váš věk, nebo velikost, ani vaše pohlaví, rakovinu prsu může dostat každý. Žena i muž. Emočně silná reklama venezuelské společnosti Fundaseno, která nabízí ...

Chloé: Telefonát po včerejším rande (Suvi Koponen)

Chloé: Telefonát po včerejším rande (Suv...

63%

Parfém Chloé pomůže zasněné finské modelce Suvi Koponen stát se neodolatelnou pro tajemného ctitele na telefonu. A Vánoce jsou za dveřmi... Chloé jsi tam? Vím, že ...

Era portál: Svět bez starostí v odrazech

Era portál: Svět bez starostí v odrazech...

30%

Reklamy plné zrcadlení a odrazů připravila Era. Paralelní příběh muže a ženy, kteří mohou vidět běžnou krásu všedního dne, protože se jim o zbytečné drobné ...

ČEZ: Příběhy o energii (adopce a plachetnice)

ČEZ: Příběhy o energii (adopce a plachet...

93%

Imageové spoty skupiny ČEZ na téma "Příběhy o energii". Úspěšná adopce bezdětného páru a stavba lodi pro vnuka ve vás mají vyvolat pozitivní emoce a ...

Dalkia ČR: Tancující elektrárna Třebovice

Dalkia ČR: Tancující elektrárna Třebovic...

92%

Propagační video Dalkia ČR. Tancující zaměstnanci elektrárny Třebovice v povedeném virálu. Na rozdíl od mnohých jiných "zaměstnaneckých" videí to tady vypadá, že se většina u ...

Suzuki SX4 S-Cross: Nekompromisně rodinný crossover

Suzuki SX4 S-Cross: Nekompromisně rodinn...

88%

Reklama na nový rodinný crossover SUZUKI SX4 S-CROSS. Příběh o lásce k ženě (nebo k autu) vystavěný do značné míry na chytlavé melodii Without You, o ...

Guinness: Basketbal na invalidních vozících

Guinness: Basketbal na invalidních vozíc...

77%

Reklama na pivo Guinness s překvapivou pointou. Basketbal na invalidních vozících dlouho nahrává představě spotu se sociální tématikou, ale nenechte se mýlit. Guinness "Wheelchair Basketball" oslavuje ...

OLMA: Rozdíl je v nás a Šťastný začátek (image spoty)

OLMA: Rozdíl je v nás a Šťastný začátek ...

65%

Reklamy mlékárny OLMA ze skupiny Agrofert. Pěkná dávka emocí v image spotech "Rozdíl je v nás" a "Šťastný začátek". Záběry plné dětí, které by měly ...

TV Nova: Dívejte se a objevujte (podzim 2013)

TV Nova: Dívejte se a objevujte (podzim ...

63%

Poměrně neobvyklá podzimní znělka televize Nova "Dívejte se a objevujte". Spousta vzletných frází a chytlavý hudební doprovod, jak už bývá nejenom u Novy zvykem. překvapení, volnost, ...

Nejhorší rok mého života ve fotografiích (domácí násilí)

Nejhorší rok mého života ve fotografiích...

93%

Působivou cestu jak upozornit na alarmující statistiky ohledně domácího násilí zvolili v Srbsku. Video sestříhané z každodenních fotografií během jednoho hrůzostrašného roku po boku "partnera". ...

Barclays: Fanouškem Premier League v dobrém i ve zlém

Barclays: Fanouškem Premier League v dob...

87%

Emotivní poděkování fotbalovým fanouškům v podání banky Barclays, která je hlavním partnerem Premier League. Fotbal je vášeň, musíte ho mít v srdci, a svému klubu ...

Nike: Možnosti opravdu pro každého? (Possibilities)

Nike: Možnosti opravdu pro každého? (Pos...

70%

Všichni jsme schopni udělat něco víc a překvapit. Kampaň Nike "Possibilities" u příležitosti výročí 25 let vzniku sloganu "Just Do It" má za cíl motivovat ...

FTV Prima: VyVolení 2013 (lepší zůstanou)

FTV Prima: VyVolení 2013 (lepší zůstanou...

72%

Kola dalšího ročníku reality show VyVolení 2013 se na televizi Prima už rozběhla naplno, do Vily prý už zamířil i vítěz první řady VyVolených Vladko, ...

Toyota Auris: Moje fantastické kombi

Toyota Auris: Moje fantastické kombi...

83%

Vše co nyní prožíváte se odehrává jen proto, že jste si zvolili vlastní cestu a tak se rozhodli být sami sebou. Takhle vzletně začíná reklama ...

Sberbank: Váš příběh, vaše banka

Sberbank: Váš příběh, vaše banka...

70%

Sberbank a její pokus jak se dostat do podvědomí. Protože banka je vlastně jedna velká rodina, kde se můžete cítit jako doma. Nebo ne? My ve ...

Zelený život: Když fotbal pomáhá (Alena Šeredová)

Zelený život: Když fotbal pomáhá (Alena ...

25%

Co je to Zelený život? To bychom se možná měli dozvědět ze spotu "Když fotbal pomáhá" s Alenou Šeredovou, ale nedozvíme. Obecná fráze "Zelený život ...

Charita ČR: Světový humanitární den 19.8.2013

Charita ČR: Světový humanitární den 19.8...

55%

19. srpna si připomínáme Světový humanitární den, který vyhlásila OSN. Charita Česká republika připravila animovaný spot, ve kterém vzdává hold všem humanitárním pracovníkům, kteří pomáhají ...

Total Access: Záběry z bezpečnostních kamer

Total Access: Záběry z bezpečnostních ka...

75%

Co všechno se odehrává u čerpacích stanic, když si lidé myslí, že je nikdo nevidí, se můžete podívat sami v reklamě společnosti Total. Záběry z ...

Pivo budiž požehnáno! (The Brewing Industry)

Pivo budiž požehnáno! (The Brewing Indus...

70%

Oslava piva ve spotu natočeném pro The Brewing Industry (pivovarnictví) ve Velké Británii. Některé situace prostě vyloženě volají po otevření vychlazené láhve piva, a potom ...

Lidl: Obchodník roku 2009, 2010 a 2011

Lidl: Obchodník roku 2009, 2010 a 2011...

45%

Reklama, kterou Lidl lákal na hlasování pro sebe sama za Obchodníka roku 2012: Každý den děláme, co je v našich silách, abychom Vám dodali nejvyšší ...

Yamaha MT-09: Temná strana Japonska

Yamaha MT-09: Temná strana Japonska...

80%

Motorka určená pro jezdce, kteří ocení povahu a duši, to je nová Yamaha MT-09. V reklamě "The Dark side of Japan" vás protáhne Yamaha nočním ...

Dove: Stydíte se za to jak vypadáte?

Dove: Stydíte se za to jak vypadáte?...

87%

Dove pokračuje ve své kampani za opravdovou krásu, kterou ukrýváme sami v sobě. V generační konfrontaci ukazuje, jak se mění chuť nechat se točit na ...