Reklamy na téma "ekologie"
Renault: Nejúžasnější vynález je automob...
Načančaná reklama Renault plná velkohubých prohlášení. Spot se sice pěkně poslouchá, ale v podstatě nepřináší žádné odpovědi ani nenabízí východiska. Někde na pozadí eposu o ...
Dow: Zelená olympiáda nebo Antiolympiáda...
Chemický koncern Dow Chemical připravil pro Letní olympijské hry v Londýně kampaň "Hopeful" s důrazem na ekologii. Zelený mužíček v podobě ostříhaného keře pobíhá mezi ...
Když je doma krásně teploučko a měkoučko...
Dokážete si představit teplo zemního plynu? Skupina filmařů okolo režiséra Oliviera Babineta se o to pokusila ve spotu propagujícím zemní plyn (Natural gas). V jejím ...
VIGORPLANT: Život rostlin je těžší než s...
Zakrýváním choulostivých míst na nahém lidském těle rostlinami si často pomáhají sochy i obrazy. Italský výrobce hnojiv a substrátů VIGORPLANT to povýšil ve svém spotu ...
Qualcomm: Broučí cirkus na výrobu elektř...
Také vás trápí výdrž baterie v mobilním telefonu nebo tabletu? Společnost Qualcomm demonstruje se svými chipy Snapdragon extrémně nízkou potřebu energie pro vysoký výkon. A ...
Chipotle: Návrat ke kořenům (Back to the...
Síť mexických restaurací Chipotle spoléhá na hodnoty tradičního zemědělství u svých produktů a ekologicky udržitelného potravinového systému. Skvělý spot "Back to the Start" názorně ukazuje ...
Eko-Kom: Pohádka o třídící Popelce (Diag...
Vánoční epizoda "Diagnóza Werich" z filmové série Eko-Kom uváděné postupně na webu www.samosebou.cz. Werichovsky pohádkové vyprávění o třídící Popelce, tak jak ji trochu známe a ...
Nissan LEAF: Zpívající zásuvky (oslava p...
Oslava prvních narozenin v reklamě Nissan LEAF. "Happy Birthday" zazpívají elektrické zásuvky, pro které je ekologický Nissan LEAF přirozeným partnerem. Ne tak dobré jako absurdní ...
BBC: Báječný svět okolo nás (Wonderful W...
Efektní video sloužící jako self promo televizní společnosti BBC. David Attenborough čte do série úchvatných záběrů přírody text písně "What A Wonderful World" od Louise ...
Volkswagen: Think Blue (Myslete ekologic...
Symfonie Volkswagenu pro ekologickou kampaň Think Blue. Projeďte a prozpívejte spolu s Volkswagenem a jeho notovým papírem dlouhou cestu k ekologicky uvědomělému chování při jízdě ...
Jana: Zdroj života, čistá přírodní voda...
Chorvatská reklama na vodu Jana. Jak už to v podobných případech bývá je to hra na city s cílem přesvědčit o mimořádné čistotě a kvalitách ...
Eko-kom: Čistá čtvrť s kontejnerem (film...
Tomáš Měcháček jako detektiv z americké tvrdé školy ve spotu Čistá čtvrť. Ten patří do kampaně Eko-komu „Třídit odpad má smysl!“, ve kterých se nás ...
Eko-kom: Láska z kontejneru není módní z...
Tomáš Měcháček a Barbora Poláková v příběhu Láska z kontejneru z kampaně Eko-kom „Třídit odpad má smysl!“. Stylizovanou love-story natočila slovenská režisérka Katarína Šulajová s ...
Greenpeace: Když spermie nemají šanci...
Připomínka Greenpeace jakým způsobem se podílí prostředí, ve kterém žijeme, na naší (ne)schopnosti reprodukce. Pohled na zbídačené spermie čekající na svou příležitost připomíná spíš návštěvu ...
Eko-Kom: Čtyři kontejnery šaolinu pro tř...
Bourání dalšího mýtu v kampani Eko-Kom. Film Čtyři kontejnery šaolinu natočil režisér Petr Zahrádka, v hlavní roli opět Tomáš Měcháček kterému sekunduje Robert Nebřenský. Ve správně ...
Nissan Leaf: Lední medvědi ví, komu podě...
Dojemná reklama Nissanu. Osamělý lední medvěd pozoruje tání ledovců způsobené globálním oteplováním a vydává se na dlouhou cestu poděkovat tomu, kdo se snaží oteplování zabránit ...
Eko-Kom: Samosebou, má to smysl třídit o...
Po zajímavých filmech od známých českých režisérů z projektu Má to smysl, třídím odpad!, připravil Eko-Kom i klasický reklamní spot pro televizi. Namlsaní westernem Jeden statečný ...
MEGAMAN: Prdící žárovky ohrožují životní...
Výrobce úsporných zářivek MEGAMAN se rozhodl v reklamě ukázat, čím se jeho zářivky liší od konkurence - neprdí. Samozřejmě jde o nadsázku. MEGAMAN chce upozornit, že ...
Eko-Kom: Třídilové aneb Má to smysl, tří...
Gangsterku "Třídilové" z kampaně Eko-Komu "Třídit odpad má smysl!" natočil režisér Miroslav Ondruš. V hlavní kladné roli opět Tomáš Měcháček, protřelého mafiána hraje Jiří Ornest. Nepravdivé ...
Eko-Kom: Jeden statečný (Ttřídit odpad m...
Neobvyklá kampaň neziskové společnosti Eko-Kom, která propaguje třídění a recyklaci odpadů. Stylizovanou kovbojku z divokého Západu s názvem "Jeden statečný" natočil režisér Jan Těšitel, v ...
Greenpeace: Detox pro Nike a Adidas...
Není obvyklé vidět značky Adidas a Nike v reklamě vedle sebe. Ve spotu Greenpeace "Nike vs. Adidas detox challenge" se to přesto podařilo, ale ani ...
Renault Z.E.: Absurdní svět bez elektřin...
Renault je další značkou, která spoléhá na budoucnost elektromobilů. Ve své kampani Renault Z.E. (zero emission) ukazuje absurdní svět bez elektřiny, ve které jsou běžné ...
Nissan Leaf: Není lepší elektřina než di...
Absurdní představa světa v reklamě na nový Nissan Leaf s elektrickým pohonem. Představte si, že všechny každodenní spotřebiče budou na benzínový (dieselový) pohon, včetně budíku, ...
BMW: Inovace v garáži (BMW Vision Effici...
Futuristická reklama BMW Vision EfficientDynamics, automobil budoucnosti stojící na inovacích. BMW Vision EfficientDynamics byl představen na autosalonu ve Frankfurtu v roce 2009, a automobilka ho ...