televizní reklamy, spoty & hudba z reklam

Reklamní předměty - proven.cz Firemní dárky - proven.cz
Reklamní USB flash disky Reklamní USB flash disky

Reklamy na téma "ekologie"

Renault: Nejúžasnější vynález je automobil

Renault: Nejúžasnější vynález je automob...

65%

Načančaná reklama Renault plná velkohubých prohlášení. Spot se sice pěkně poslouchá, ale v podstatě nepřináší žádné odpovědi ani nenabízí východiska. Někde na pozadí eposu o ...

Dow: Zelená olympiáda nebo Antiolympiáda? (LOH 2012)

Dow: Zelená olympiáda nebo Antiolympiáda...

47%

Chemický koncern Dow Chemical připravil pro Letní olympijské hry v Londýně kampaň "Hopeful" s důrazem na ekologii. Zelený mužíček v podobě ostříhaného keře pobíhá mezi ...

Když je doma krásně teploučko a měkoučko…

Když je doma krásně teploučko a měkoučko...

80%

Dokážete si představit teplo zemního plynu? Skupina filmařů okolo režiséra Oliviera Babineta se o to pokusila ve spotu propagujícím zemní plyn (Natural gas). V jejím ...

VIGORPLANT: Život rostlin je těžší než se zdá

VIGORPLANT: Život rostlin je těžší než s...

83%

Zakrýváním choulostivých míst na nahém lidském těle rostlinami si často pomáhají sochy i obrazy. Italský výrobce hnojiv a substrátů VIGORPLANT to povýšil ve svém spotu ...

Qualcomm: Broučí cirkus na výrobu elektřiny (Snapdragon)

Qualcomm: Broučí cirkus na výrobu elektř...

70%

Také vás trápí výdrž baterie v mobilním telefonu nebo tabletu? Společnost Qualcomm demonstruje se svými chipy Snapdragon extrémně nízkou potřebu energie pro vysoký výkon. A ...

Chipotle: Návrat ke kořenům (Back to the Start)

Chipotle: Návrat ke kořenům (Back to the...

89%

Síť mexických restaurací Chipotle spoléhá na hodnoty tradičního zemědělství u svých produktů a ekologicky udržitelného potravinového systému. Skvělý spot "Back to the Start" názorně ukazuje ...

Eko-Kom: Pohádka o třídící Popelce (Diagnóza Werich)

Eko-Kom: Pohádka o třídící Popelce (Diag...

76%

Vánoční epizoda "Diagnóza Werich" z filmové série Eko-Kom uváděné postupně na webu www.samosebou.cz. Werichovsky pohádkové vyprávění o třídící Popelce, tak jak ji trochu známe a ...

Nissan LEAF: Zpívající zásuvky (oslava prvních narozenin)

Nissan LEAF: Zpívající zásuvky (oslava p...

70%

Oslava prvních narozenin v reklamě Nissan LEAF. "Happy Birthday" zazpívají elektrické zásuvky, pro které je ekologický Nissan LEAF přirozeným partnerem. Ne tak dobré jako absurdní ...

BBC: Báječný svět okolo nás (Wonderful World)

BBC: Báječný svět okolo nás (Wonderful W...

82%

Efektní video sloužící jako self promo televizní společnosti BBC. David Attenborough čte do série úchvatných záběrů přírody text písně "What A Wonderful World" od Louise ...

Volkswagen: Think Blue (Myslete ekologicky)

Volkswagen: Think Blue (Myslete ekologic...

94%

Symfonie Volkswagenu pro ekologickou kampaň Think Blue. Projeďte a prozpívejte spolu s Volkswagenem a jeho notovým papírem dlouhou cestu k ekologicky uvědomělému chování při jízdě ...

Jana: Zdroj života, čistá přírodní voda

Jana: Zdroj života, čistá přírodní voda...

85%

Chorvatská reklama na vodu Jana. Jak už to v podobných případech bývá je to hra na city s cílem přesvědčit o mimořádné čistotě a kvalitách ...

Eko-kom: Čistá čtvrť s kontejnerem (film noire)

Eko-kom: Čistá čtvrť s kontejnerem (film...

65%

Tomáš Měcháček jako detektiv z americké tvrdé školy ve spotu Čistá čtvrť. Ten patří do kampaně Eko-komu „Třídit odpad má smysl!“, ve kterých se nás ...

Eko-kom: Láska z kontejneru není módní záležitost

Eko-kom: Láska z kontejneru není módní z...

70%

Tomáš Měcháček a Barbora Poláková v příběhu Láska z kontejneru z kampaně Eko-kom „Třídit odpad má smysl!“. Stylizovanou love-story natočila slovenská režisérka Katarína Šulajová s ...

Greenpeace: Když spermie nemají šanci

Greenpeace: Když spermie nemají šanci...

70%

Připomínka Greenpeace jakým způsobem se podílí prostředí, ve kterém žijeme, na naší (ne)schopnosti reprodukce. Pohled na zbídačené spermie čekající na svou příležitost připomíná spíš návštěvu ...

Eko-Kom: Čtyři kontejnery šaolinu pro třídění odpadů

Eko-Kom: Čtyři kontejnery šaolinu pro tř...

37%

Bourání dalšího mýtu v kampani Eko-Kom. Film Čtyři kontejnery šaolinu natočil režisér Petr Zahrádka, v hlavní roli opět Tomáš Měcháček kterému sekunduje Robert Nebřenský. Ve správně ...

Nissan Leaf: Lední medvědi ví, komu poděkovat

Nissan Leaf: Lední medvědi ví, komu podě...

84%

Dojemná reklama Nissanu. Osamělý lední medvěd pozoruje tání ledovců způsobené globálním oteplováním a vydává se na dlouhou cestu poděkovat tomu, kdo se snaží oteplování zabránit ...

Eko-Kom: Samosebou, má to smysl třídit odpad

Eko-Kom: Samosebou, má to smysl třídit o...

42%

Po zajímavých filmech od známých českých režisérů z projektu Má to smysl, třídím odpad!, připravil Eko-Kom i klasický reklamní spot pro televizi. Namlsaní westernem Jeden statečný ...

MEGAMAN: Prdící žárovky ohrožují životní prostředí

MEGAMAN: Prdící žárovky ohrožují životní...

83%

Výrobce úsporných zářivek MEGAMAN se rozhodl v reklamě ukázat, čím se jeho zářivky liší od konkurence - neprdí. Samozřejmě jde o nadsázku. MEGAMAN chce upozornit, že ...

Eko-Kom: Třídilové aneb Má to smysl, třídím odpad

Eko-Kom: Třídilové aneb Má to smysl, tří...

97%

Gangsterku "Třídilové" z kampaně Eko-Komu "Třídit odpad má smysl!" natočil režisér Miroslav Ondruš. V hlavní kladné roli opět Tomáš Měcháček, protřelého mafiána hraje Jiří Ornest. Nepravdivé ...

Eko-Kom: Jeden statečný (Ttřídit odpad má smysl!)

Eko-Kom: Jeden statečný (Ttřídit odpad m...

64%

Neobvyklá kampaň neziskové společnosti Eko-Kom, která propaguje třídění a recyklaci odpadů. Stylizovanou kovbojku z divokého Západu s názvem "Jeden statečný" natočil režisér Jan Těšitel, v ...

Greenpeace: Detox pro Nike a Adidas

Greenpeace: Detox pro Nike a Adidas...

87%

Není obvyklé vidět značky Adidas a Nike v reklamě vedle sebe. Ve spotu Greenpeace "Nike vs. Adidas detox challenge" se to přesto podařilo, ale ani ...

Renault Z.E.: Absurdní svět bez elektřiny

Renault Z.E.: Absurdní svět bez elektřin...

88%

Renault je další značkou, která spoléhá na budoucnost elektromobilů. Ve své kampani Renault Z.E. (zero emission) ukazuje absurdní svět bez elektřiny, ve které jsou běžné ...

Nissan Leaf: Není lepší elektřina než diesel?

Nissan Leaf: Není lepší elektřina než di...

91%

Absurdní představa světa v reklamě na nový Nissan Leaf s elektrickým pohonem. Představte si, že všechny každodenní spotřebiče budou na benzínový (dieselový) pohon, včetně budíku, ...

BMW: Inovace v garáži (BMW Vision EfficientDynamics)

BMW: Inovace v garáži (BMW Vision Effici...

96%

Futuristická reklama BMW Vision EfficientDynamics, automobil budoucnosti stojící na inovacích. BMW Vision EfficientDynamics byl představen na autosalonu ve Frankfurtu v roce 2009, a automobilka ho ...