STIHL: Chlípný zahradník flirtuje s paničkou
Vtipná reklama výrobce malé lesní a zemědělské mechanizace STIHL na jejich multifunkční výrobek STIHL Box. Klasický příběh zahradníka a fešné paničky je okořeněný nejen použitím techniky STIHL, ale především tím, že manžel je doma a koupe se v bazénu na lehátku. Před jeho nevěřícíma očima probíhá neskrývané flirtování mezi manželkou a zahradníkem. Ten pružně reaguje na vznikající situace a vždy včas vymění nůžky na stříhání živého plotu za foukač, kterým bez problémů drží manžela v bazénu na dostatečnou vzdálenost, a má čas dál se věnovat paničce.
A máme tady povedené prodloužení stereotypu o tom, že nářadí, holka v plavkách a humor je všechno, co muži potřebují v reklamě. Samozřejmě s překvapivým koncem, který nemůže chybět.
Pořád stejná písnička. Co taky čekat, když to chlapům stačí.
Nějak zbytečně moc kritiky, mě to přijde v pohodě. Asi mi stačí málo. B)
Vyjímečně s Bobem souhlasím
Ten stereotyp beru, tady má celkem slušnou podobu.
K představení nářadí dostačující, ale dokázal bych si představit veselejší příběh B)