Staropramen Cool: Uhas žízeň Lemonem (2011)
Letní reklama Staropramenu na novinku Cool Lemon. Dvouprocentní pivo s chutí citrusu rozšiřuje pivní nabídku Staropramenu, která potěší všechny milovníky netradiční svěží chuti.
Spot s rozpálenou letní pláží, potící se Jiří Maryško, a osvěžení nejdřív od hasičů a potom od sličných hostesek připomíná spíš starší kampaň Staropramenu s mimořádnou péčí o chuťové buňky než zatím poslední osvěžující nápad.
Uhas žízeň Lemonem. Méně alkoholu, více osvěží.
Staropramen Cool Lemon.
Staropramen uvádí novinku Staropramen COOL LEMON, první pivo s osvěžující chutí citronu s menším obsahem alkoholu 2%. Ideální nejen pro horké letní dny, ale kdykoli po práci, po sportu nebo při zábavě. Dopřejte si méně alkoholu a více osvěžení!
[zdroj: www.staropramen.cz]
Kvalitní provedení i obsazení. Nápad zůstal pozadu.
Pěkná reklama jestli se to dá pít. B) Zaujme a hned je jasné o co jde.
Se mnou asi nepočítejte… Pokud jde o spot, namluvení připomíná reklamy ze 70. let (nebo je to tak schválně?).
Katalog všech firem prodávající alkohol přes internet a články na toto téma najdete také na [
odstraněno]U Staropramenu je to dost od zdi ke zdi, pláž neurazí, spíš jestli to bude k pití.