Staropramen: Osvěžující nápad na největší pivo
Celkem příjemná záležitost od Staropramenu pro jejich kampaň „Osvěžující nápad„. Natočení největšího piva se povedlo, resp. je to ten typ reklamy, která nemůže urazit snad nikoho. Přitom si zachovala jistou míru atraktivnosti, a svou snahou o natočení největšího piva Staropramen i kus originality. Výsledek snahy několika nadšenců o natočení největší sklenice piva Staropramen vypadá relativně uvěřitelně a zajímavě. Pomocí balónků a nasvícení vznikla gigantická sklenice Staropramen. A s čím přijdeš ty?
Znělka ke spotu Staropramen: osvěžující nápad [+]
Pro zobrazení odkazu musíte být přihlášeni! [Přihlásit] [Registrovat]
Praha získala, alespoň pro včerejší večer (11.3.2010), novou dominantu – padesátimetrové pivo. Za účasti přibližně 800 stovek mladých lidí se tu totiž točil netradiční televizní spot pro novou kampaň Staropramenu. Realizace se s chutí ujal renomovaný režisér Tomáš Mašín, jehož film 3 sezóny v pekle právě získal tři České lvy. Společně s touto kampaní značka zároveň zahajuje projektovou komunikaci podporující originální nápady.
„Nápad natočit Největší pivo se zrodil ve spolupráci s naší novou kreativní agenturou. Vznikl tak unikátní reklamní spot, který staví na absolutní reálnosti a spontánnosti akce svolávané přes Facebook. Tomáš Mašín musel točit v nepříznivých povětrnostních podmínkách, koordinovat v záběrech několik stovek mladých lidí a navíc na některé klíčové záběry měl jen jeden pokus,“ říká Martina Bučková, manažerka značky Staropramen, a dodává: „Největší pivo zahajuje novou kampaň Staropramenu, jejímž cílem je motivovat mladé osobnosti, aby se nebály zkoušet nové věci a realizovat své originální nápady. Ať ukáží, co v nich je – Staropramen jim v tom bude pomáhat.“
(převzato ze serveru www.pivovary-staropramen.cz)
Spoty z kampaně Staropramen - Osvěžující nápad:
[…] ale bude těžko oslovovat mladou generaci. Možná právě proto Staropramen teď vsází na osvěžující nápad a letní nápad, které mají k náctiletým mnohem blíž. Staropramen buď […]
skoda ta pisnicka je super ale nemuzu ji najit
Těžko najdeš něco jiného, než je mp3 tady v příspěvku, stačí se přihlásit.
Přesně tak.
[…] skluzavkou. Spot natáčený v Praze Tróji v květnu 2010 navazuje na předchozí sklenici Staropramenu. Koncepce kampaně „Osvěžující nápad“ není vůbec špatná, hravá a letně […]
Co to natočit na PC a vypreparovat zvukovou stopu?
[…] šanci naplnit. Nicméně například česká reklama o vzniku sklenice s pivem reklama Staropramen: osvěžující nápad mi přijde mnohem uvolněnější a nakovnec […]
Prvni dva slova co zaspívá, tak to mu vůbec nerozumím, pak si myslím že spívá nothing love in your to away from you. Away from you (3x) Fakt nwm
Jaj, tak maji tu pisníčku z reklamy dodelat celou, byla by to pecka, jestli ji nechaj tak ja je, tak v ni budu pokračovat… Text už mám cely hotový…
Ty brďo,to je vážně pecka