Staropramen: Osvěžující nápad na největší pivo

Staropramen: Osvěžující nápad na největší pivo

Publikováno: 25. dubna 2010
Štítky: , , ,

Celkem příjemná záležitost od Staropramenu pro jejich kampaň „Osvěžující nápad„. Natočení největšího piva se povedlo, resp. je to ten typ reklamy, která nemůže urazit snad nikoho. Přitom si zachovala jistou míru atraktivnosti, a svou snahou o natočení největšího piva Staropramen i kus originality. Výsledek snahy několika nadšenců o natočení největší sklenice piva Staropramen vypadá relativně uvěřitelně a zajímavě. Pomocí balónků a nasvícení vznikla gigantická sklenice Staropramen. A s čím přijdeš ty?

Znělka ke spotu Staropramen: osvěžující nápad [+]
Pro zobrazení odkazu musíte být přihlášeni! [Přihlásit] [Registrovat]

Praha získala, alespoň pro včerejší večer (11.3.2010), novou dominantu – padesátimetrové pivo. Za účasti přibližně 800 stovek mladých lidí se tu totiž točil netradiční televizní spot pro novou kampaň Staropramenu. Realizace se s chutí ujal renomovaný režisér Tomáš Mašín, jehož film 3 sezóny v pekle právě získal tři České lvy. Společně s touto kampaní značka zároveň zahajuje projektovou komunikaci podporující originální nápady.

„Nápad natočit Největší pivo se zrodil ve spolupráci s naší novou kreativní agenturou. Vznikl tak unikátní reklamní spot, který staví na absolutní reálnosti a spontánnosti akce svolávané přes Facebook. Tomáš Mašín musel točit v nepříznivých povětrnostních podmínkách, koordinovat v záběrech několik stovek mladých lidí a navíc na některé klíčové záběry měl jen jeden pokus,“ říká Martina Bučková, manažerka značky Staropramen, a dodává: „Největší pivo zahajuje novou kampaň Staropramenu, jejímž cílem je motivovat mladé osobnosti, aby se nebály zkoušet nové věci a realizovat své originální nápady. Ať ukáží, co v nich je – Staropramen jim v tom bude pomáhat.“
(převzato ze serveru www.pivovary-staropramen.cz)

Processing your request, Please wait....

Spoty z kampaně Staropramen - Osvěžující nápad: