Staropramen: Letní nápad na pivní skluzavku
Pokračování kampaně Staropramen „Osvěžující nápad“, tentokrát s obřím pivem z plachtoviny položeném na louce, které se za pomocí pěny stává skluzavkou. Spot natáčený v Praze Tróji v květnu 2010 navazuje na předchozí sklenici Staropramenu. Koncepce kampaně „Osvěžující nápad“ není vůbec špatná, hravá a letně uvolněná, doplněná chytlavou originální hudbou. Zábava, a k tomu pivo patří.
Znělka ke spotu Staropramen: louka letní nápad [+]
Pro zobrazení odkazu musíte být přihlášeni! [Přihlásit] [Registrovat]
Spoty z kampaně Staropramen - Osvěžující nápad:
Alespoň si s tím dali práci, pěkná hudba, a slušný nápad. Pro mě jsou reklamy Staropramenu s nápadem celkem překvapením. Příjemným.
Na největší pivo nad Prahou to nemá, už jenom proto, že se nápad v podstatě opakuje v jiný podobě. Ale pořád dobrý.