Starobrno: Chci si to dát (Pivo s moravským srdcem)
Nová reklama Starobrno „Chci si to dát„. Podívejte se jak se chodí v Brně na pivo s moravským srdcem.
Starobrno mění svou tvář. Pryč jsou časy hantecu, je tady nový claim a nová kampaň zaměřená na mladou generaci. Rukopis Heinekenu nejde přehlédnout, uvidíme jestli dojte k posunu reklam do ještě atraktivnější podoby. Prostor tady určitě je.
„Reklama podporuje regionální hrdost. Zejména oslavuje jihomoravskou metropoli, jako město, které žije. Chceme oslovit mladou generaci, proto je reklama energická, nicméně pracuje se známou moravskou srdnatostí a bodrostí,“ přiblížil spot group brand manažer značky Starobrno Jiří Rákosník.
[zdroj: http://www.heinekenceskarepublika.cz/]
S blížícím se létem představili své kampaně prakticky všichni velcí výrobci piva. Gambrinus hledá místo bez signálu, Prazdroj logicky zůstal u Kladrubských koní, Staropramen hasí žízeň Lemonem, Krušovice chutnají jako tenkrát, Zlatopramen se na hausbótu vysmívá Gambrinusu, Velkopopovický Kozel vsadil na design, Braník má pořád dvoulitr a Budějovický Budvar v pseudoreklamě tvrdí, že ožralí chlapi neví s kým se vyspali.
Starobrno. Pivo s moravským srdcem.
Písničku ke spotu Starobrno Chci si to dát nazpívali Dan Bárta, Viktor Dyk a Roman Dragoun, v reklamě účinkuje mnoho brněnských herců. Sázka na regionální příslušnost v omlazeném kabátě se celkem povedla.
Originální píseň ke spotu Starobrno: Chci si to dát [+]
Dan Bárta, Viktor Dyk a Roman Dragoun – Chci si to dát
Pro zobrazení odkazu musíte být přihlášeni! [Přihlásit] [Registrovat]
Jak to mám stáhnou to negómu…..
Heinekken koupil Starobrno, který bylo hnusný už v pětadevadesátým, ale aspoň fungovala přímá podpora prodeje, promoakce a rozvoz. Sloučením distribuce Starobrna, Krušovic a dalších pod jednu firmu přestalo fungovat to poslední co zbývalo. Funkční a flexibilní rozvoz piva. Neustálé zlevňování výroby a zvyšování výstavu vede ke zhoršování kvality, čachry se změnama označení stupňovitosti a fakt že se všechno vaří v jednom kotli z jednoho granulátu a následně se ředí na požadovaný obsah alkoholu, snad jen s tím, že „černý“ se dobarví karamelem a kulérem mě jen utvrzuje v názoru, že žádná reklama ten patok nezachrání. Zlatým časům Svatováclavské 11° prostě odzvonilo a červenej drak to fakt nezachrání. V poslední době se dají u nás v Brně pit jen dvě piva: Sentický Kvasar a 12° Poutník (suběktivně hodnotím 12° Plzeň Urvequle jako třetí nejlepší a oběktivně je to pivo, které za uplynulých 20 let na kvalitě stratila ze všech nejmíň)
Reklama je zoufalá a text „Brno hučí jako turbína“ mě dojímá až k slzám a v možnosti vybudování středověké pevnostní stavby na kopci pivní pěny podvědomě vnímám cosi neřešitelného :)) aspoň že ji nazpívali dobří zpěváci.
Zná někdo jméno té blondýnky z reklamy ?
jsem na černý pivo… a starobrno chutná moc dobře…
jo a jinak… na západě je dobrý pivo, jen ho zápaďáci neumí točit!!! kdo to kdy viděl přinést někomu pivo bez pěny??!!
Starobrno jsem pil naposled v r. 1995 – nic moc. Ale chtěl bych vědět, jak se jmenuje ta malá blondýnka z reklamy. Je mi povědomá a nevím kam ji zařadit. Prosím info, díky.
Nechte už ty východní ódy a parodie na pivo..pivo umí jen na západě..to máte marné..Plzeň!! B)
Dobrý den, písnička z reklamy je ke stažení zde: http://soundcloud.com/lukaskorinek/chci-si-to-d-t#
ahojki lidi,nevite kde bych mohla sehnat tu pisnicku na starobrno-chci si to dat do mobilku?
Na starankach starobrna http://www.starobrno.cz
Proč tomu říkají pivo??…holt jinej kraj, jinej mrav B)
hele!! když se v Brně točila 11náctka tak čechy ještě přemejšleli jak nazvat 10 a 12ctku
to se chtěl někdo Brnu pomstít..
konečně pořádná reklama pro lidi !! ;-)
Morava to spolkne i s navijákem, ostatní si tam snad taky něco najdou. Dobře se to bude tlačit i přes píseň.
To je ta reklama co se dotáčela před čtrnácti dny ? To je tak rychle hotová ? Nebo je to ještě nějaká co se točila před tím a teď se dotáčela další ? Zajímá mě to kvůli záběru v 0:20, jestli je to byt architekta Šmédka v Pellicově ulici ?
Brno!!