Starobrno: Chci si to dát (Pivo s moravským srdcem)

Starobrno: Chci si to dát (Pivo s moravským srdcem)

Publikováno: 18. června 2011
Štítky: ,

Nová reklama Starobrno „Chci si to dát„. Podívejte se jak se chodí v Brně na pivo s moravským srdcem.

Starobrno mění svou tvář. Pryč jsou časy hantecu, je tady nový claim a nová kampaň zaměřená na mladou generaci. Rukopis Heinekenu nejde přehlédnout, uvidíme jestli dojte k posunu reklam do ještě atraktivnější podoby. Prostor tady určitě je.

„Reklama podporuje regionální hrdost. Zejména oslavuje jihomoravskou metropoli, jako město, které žije. Chceme oslovit mladou generaci, proto je reklama energická, nicméně pracuje se známou moravskou srdnatostí a bodrostí,“ přiblížil spot group brand manažer značky Starobrno Jiří Rákosník.
[zdroj: http://www.heinekenceskarepublika.cz/]

S blížícím se létem představili své kampaně prakticky všichni velcí výrobci piva. Gambrinus hledá místo bez signálu, Prazdroj logicky zůstal u Kladrubských koní, Staropramen hasí žízeň Lemonem, Krušovice chutnají jako tenkrát, Zlatopramen se na hausbótu vysmívá Gambrinusu, Velkopopovický Kozel vsadil na design, Braník má pořád dvoulitr a Budějovický Budvar v pseudoreklamě tvrdí, že ožralí chlapi neví s kým se vyspali.

Starobrno. Pivo s moravským srdcem.

Písničku ke spotu Starobrno Chci si to dát nazpívali Dan Bárta, Viktor Dyk a Roman Dragoun, v reklamě účinkuje mnoho brněnských herců. Sázka na regionální příslušnost v omlazeném kabátě se celkem povedla.

Originální píseň ke spotu Starobrno: Chci si to dát [+]
Dan Bárta, Viktor Dyk a Roman Dragoun – Chci si to dát
Pro zobrazení odkazu musíte být přihlášeni! [Přihlásit] [Registrovat]

Processing your request, Please wait....