Skittles: Dotkni se prstem obrazovky
Krátce poté co u nás představila značka Skittles svoji crazy reklamu s dojením žirafy, vyrukovala s kampaní pod názvem Skittles Touch (dotek). V té ukazuje, že žirafa má ještě co dohánět. Hned úvodní věty ve spotech ukazují, že se máte na co těšit. Speaker utne úvodní sekvenci „dotkni se duhy“ s tím, že tentokrát je třeba se dotknout obrazovky a prst na ní držet, vážně. Poté se před vámi odehrává děj, který tady nemá smysl popisovat, protože nejde o obsah samotný jako spíš o formu.
Dotkněte se prstem obrazovky a držte…
Pět spotů s názvy Cat (kočka), Girl (holka), Hitchhiker (stopař), War Finger (prst ve válce) a Cage Cop (polda jako klec) nabízejí jeden bláznivější příběh než druhý se společným jmenovatelem. A tím je trend mnoha reklamních kampaní poslední doby šokovat za každou cenu.
úlet
Odzbrojující „logika“ monytpythonovských skečů. Je dobře, že vznikají i takovéhle věci.
Amen.
to nějak nechápu. :-/
Nutně bych potřeboval vysvětlivky. B)
A je to tady, ještě prosím od Skittles létající mixér. Nikdy to nebudou reklamy pro každého. Potenciál pro virál tam je jak je vidět na prvních číslech.