RFSF: Divoká párty se střílečkou a útěkem
Tak trochu jiná sociální reklama, za kterou stojí Danish Road Safety Council (Dánská rada pro bezpečnost na cestách). Spot s názvem „Party“ má parametry virální reklamy a bere si na paškál jeden z největších neduhů řidičů – pití alkoholu před jízdou. Režisér Adam Hashemi na to šel ale výrazně jinak oproti tradičním způsobům. Ukazuje útěk tří mužů z divoké střílečky, ve kterou se zvrhla původně poklidně vypadající párty. Ve chvíli, kdy sedí v autě a chystají se ujet vyjde najevo, že řidič pil alkohol. Následná konverzace stojí za to. Těžko posoudit úspěšnost kampaně Danish Road Safety Council, ale určitě pobaví.
Autoři se vyblbli, návštěvníci tvspoty.cz pobavili a pokývali hlavami – což stačí, rozsáhlejší efekt se u tohoto formátu asi neočekává.
To je řekla bych možná trochu málo.
Někdo si asi spletl film s reklamou, alespoň to udělal vtipně.
Samo o sobě výborný, fakt jsem ze zasmál, o využitelnosti spotu pro bezpečnost na silnicích vážně pochybuju.