Popradská káva: Barista napálil hipstery, manažery i „čajočky“
Zajímavý způsob propagace zvolila tradiční slovenská značka Popradská káva. Cílem bylo dostat jí do povědomí i současné generaci movitých kafíčkářů, které spolehlivě odrazuje už jen použitý retro obal Popradská kávy. Jako první přišli na řadu hipsteři považující se za kávové znalce. Barista jim nabídl tři druhy kávy s různým komentářem, ve všech baleních se ale skrývala Popradská káva Extra speciál. Komentáře hipsterů stojí za to. Další skupinou byli manažeři a nakonec světácké ženy „čajočky“. Pro všechny zúčastněné barista samozřejmě našel recept, jak jim nabídnout kávu v atraktivním balení, která pro ně reprezentovala top nabídku. Nakonec vycestovala Popradská káva i do Itálie, aby přesvědčila nevěřící, že stejný fígl bude fungovat i na místní znalce kávy. Za pozornost také stojí, že všechna fakta uvedené ve spotech baristou, jsou platná právě pro Popradskou kávu. Tady někde se možná inspirovalo i Tchibo se svým Cafissimo TUTTOCAFFÈ.
Čajočky pijú Popradskú kávu
Manažéri pijú Popradskú kávu
Taliani pijú Popradskú kávu
Hipsteri pijú Popradskú kávu
(video nad textem)