Pilsner Urquell: Pro dokonalost jsou slova zbytečná
Stylová reklama Pilsner Urquell, která nabídne v podstatě jen dobře namíchaný vizuální koktejl doplněný vhodnou zvukovou stopou. Výsledek odpovídá image značky Pilsner Urquell, a jediným rušivým prvkem tu zůstává použití dvou sloganů na konci. I to bylo zbytečné.
Když víte co je dokonalé, slova jsou zbytečná.
Tak tahle kalorická pecka mi už nic neříká, já už jedu pouze stříčky
..je to zbytečný.. jdu na pivo.
Škoda, že to utopili v textech, navíc ještě v souvislosti se sloganem o slovech. Mám rád reklamy kde je taky nějakej prostor po fantazii diváka, a byznys je jakoby stranou. To Prazdroj umí, a může si t dovolit.
Mělo to končit v 0:11 a šlo by o celkem pěknou stylovou záležitost. Slogany jsou ovšem jeden blbější než druhý.