Pilsner Urquell: První zlatý ležák na světě
Pilsner Urquell v nové reklamě na svůj ležák pořád sází na tradici s pozměněným sloganem „Ten pravý originál„. Dobré věci není třeba měnit. Tradiční postup výroby, unikátní suroviny a vyhlášená hořká chuť. To jsou atributy zlatého ležáku Pilsner Urquell, již od roku 1842.
Originální receptura a pět týdnů výroby. Tak jsme uvařili první zlatý ležák na světě. Brzy se potvrdilo, že v něm máme opravdu něco výjimečného, a rozhodli jsme se, že tak tomu bude už napořád. Takže i když přišly změny, a po nich další a další, my si zachovali svoje tradiční postupy. A s nim i to nejdůležitější. Jedinečnou chuť našeho piva.
Pilsner Urquell – Ten pravý originál.
Opět krásná reklama z této série. Slovenský akcent českého spotu rve ale pořádně uši!!! Škoda.
Moooc pěkný náklaďáček…. škoda 706?
Celkem to ujde. Ten chlápek na konci by si mohl ještě pořádně krknout.