Pilsner Urquell: Josef Jungmann objevuje krásy češtiny
Série reklam pro Plzeňský Prazdroj na téma „inspirující chuť“ je podařená záležitost. Můžu vlastně všechny reklamy ze série, většinou jde o pěkný nápad i provedení, a spojením se slavnými jmény české historie dostal Plzeňský Prazdroj značku Pilsner Urquell tam, kde jí chce mít a jak chce, aby byla vnímána – jako exkluzivní záležitost mezi českými pivy. Spojení dobrého výrobku s celebritami (v tomto případě spíše v přeneseném slova smyslu) funguje dobře téměř vždy, a Plzeňský Prazdroj není výjimkou. A není ta čeština v podání Josefa Jungmana nakonec krásná?
Pilsner Urquell – Inspirující chuť.
Spoty z kampaně Pilsner Urquell - Inspirující chuť:
Vtipné..škoda jen, že ten mok je tak kalorický
Nice web-sitewebsite
[…] inspirací plzeňským pivem. Už u nás najdete Bedřicha Smetanu s operou Má vlast a Josefa Jungmanna s krásou češtiny. Příběh o vynálezu prvního českého motocyklu a koňské síle je jim podobný, bez […]