P&G: Děkuji maminko, že jsi můj největší fanoušek
Jeden z nejvýznamnějších hráčů na poli dětských plenek a dalších hygienických a kosmetických prostředků pro děti – Procter & Gambel – už nějaký čas používá koncept atypických reklam, ve kterých děkuje mámám prostřednictvím jejich dětí.
Díky mami za to, že jsi můj největší fanoušek.
(Thanks, Mom, for Being My Biggest Fan.)
Velká hra na city, doplněná vhodnými fotografiemi a proslovy dětí udělá své, určitě působivé nejen pro mámy. Netradiční je i samotná podoba reklamy, protože místo klasického filmování byla použita jakási koláž / prolínačka s fotkami dětí doprovázená jejich mluvením. Je zajímavé, že oba velcí hráči Procter & Gambel i Unilever (Dove přirozená krása) používají podobně netradiční formy reklamy. Asi dobře vědí proč.
Do portfolia Procter & Gamble patří například značky Always, Ambi Pur, Ariel, Bounty, Duracell, Gillette, Head & Shoulders, Jar, Lenor, Max Factor, Oral-B, Pampers, Pantene, Wella a další.
..a navíc se to prý brutálně dlouho rozkládá..
Já myslím, že se to dokonce nerozloží nikdy úplně…
Neverte jim ani slovo. Sve vyrobky testuji za hroznych podminek na zviratech. A potom toci reklamy, ve kterych hraji na city matek a tvari se jako jelimanci. Fuj hnus!