PARSHIP: Nešťastný Kupid přišel o práci
Povedená reklama on-line seznamky PARSHIP u příležitosti desetiletého výročí. Osamělý starší muž, který závistivě pokukuje po zamilovaných dvojicích, nepřítomně posedává v parku na lavičce nebo ztrácí čas v kině na erotických filmech? To všechno se dá u seznamky předpokládat. PARSHIP ale dokonale zvládl závěr spotu, ve kterém se ukáže, že nešťastný muž neteskní po lásce a partnerce. Je to Kupid (Amor), který díky službám PARHIPu přišel o svou práci!
Sorry Amor!
Snad jediná připomínka je k délce. Chvílemi mám pocit čekání na pointu. Naštěstí opravdu přijde a je povedená.
Mě PARSHIP dostal! B) I když v 0:20 byla nápověda, čekal jsem klasický příběh pomoci pro jednoho nešťastníka. A ono je všechno jinak.
Dokázali vystavět překvapivej konec a přidali slušnou filmařinu, beru – Sorry Cupid.
Skvělá a dobře maskovaná pointa.