OTMA Gurmán: Zvrácená láska ke kečupu
Reklama na kečupy OTMA Gurmán od Hamé. Lascivní monolog mladé herečky (Ivana Korolová) zaměňující kečup za svého kluka režírovali Vojta Kotek a Jiří Strach, a na rukopisu je to znát. Dvojsmyslné narážky si mají získat mladší generaci diváků, na které je spot cílený. Kampaň na „hustý“ kečupy OTMA Gurmán, které budete milovat, symbolicky startuje v měsíci lásky květnu. Pro úplnost doplním, že hudbu si vzal na starost Ondřej Brzobohatý. Uvěřitelnost reklamy Hamé posuďte sami.
Musim ti něco říct! Já jsem se zamilovala… Ne neni to cizinec, je od nás… a je tak sladkej. Poznali jsme se u večeře… je to gurmán hmm… Jako je jemnej, ale umí bejt i ostrej… Hele ale nejradši ho mam v noci, když se probudim… to si ho dam klidně jen tak… no jasně že i jazykem! Joo je fakt hustej! Néé… do postele si ho neberu… kdyby mi tam ukáp, tak to nevyperu…
Starší reklama na kečupy Hamé OTMA, ve které hrál Pavel Dytrt
OTMA Gurmán: Zvrácená láska ke kečupu – pokračování této reklamy , která momentálně běží v televizích 18:3. je ubohá, lascivní reklama….,že by pokus o pohled na mladou generaci …????.
Takto vidí autoři šedou kůru mozkovou náctiletých ? Bez vtipu…a ubohé. To je můj názor a mého okolí.
K.
Nemyslím si, že je reklama trapná, jak někdo zmiňoval… podle mě má reklama nápad, který určitě osloví spousty lidí, jelikož hlášky se opravdu dobře pamatují
já si myslím, že reklama je zajímavá a může oslovit hodně mladých lidí, je prostě hustáá
já bych řekl, že je to dobrý nápad!!!!!
Reklama je trapná. Podobné dvojsmysly by uspěly tak v Partičce.
No nic moc
Samej dvojsmysl a skutek utek, ten kluk dole se mi líbí daleko víc. Možná to ale puberťáci zblajznou i s navijákem.