Old Spice: Vůně dovolené s překpapením
Spot „vůně dovolené“ v sobě nezapře čitelnou a zřetelnou stopu Old Spice poslední doby. Po tom co u nás v televizi běží reklama „vůně odvahy“ už snad formát nemůže překvapit. Prolínačka několika situací coby vzpomínek na dovolenou s sebou tentokrát nenese tak fatální následky jako u kostlivce ve vůni odvahy, nic všedního přesto nečekejte.
Značka Old Spice zřejmě našla v televizní reklamě koncept, se kterým je spokojená. A vyzkoušela toho dost. Vzpomeňme jen v krátkosti na spot Jsem muž nebo Odor Blocker s Terry Crewsem. Proti tomu může vypadat „vůně dovolené“ jako usedlá selanka.
SKODA ZE TAHLE REKLAMA NEBYLA I U NAS. TAKY DOBRY.:)
Tohle uz je trosku moc..tamta nema chybu:)
to proste nema chybu teda ma..ten chlap tu neni se mnou
Už se to začíná blížit reklamě na značku, kterou bych třeba chtěl i používat. Ale….
… U mě je průchozí i kostlivec. Riziko těchto spotů může být v tom, že image značky (a jejích uživatelů) se začne ubírat dost divným směrem.
Tady bych vzala Old Spice na milost. Alespoň tam nejsou kosti.
to je teda dovolená..