O2: Vánoční dárky mají důvod žárlit
V záplavě předvánočních reklam bychom neměli zapomenout na příspěvek O2. Třetí vzadu mezi mobilními operátory (v reklamě) vlastně jako jediný představil klasickou vánoční reklamu s poměrně složitým claimem „Nabídka pro předplacenkáře je tak dobrá, že na ni ostatní dárky žárlí“. Pokud byste na to nepřišli sami, tak ve spotu se snaží žárlivé hračky zničit vánoční nabídku O2.
Letos mají vanoční dárky důvod žárlit. Do konce roku nadělujeme nejvýhodnější předplacenou O2 kartu voláním za 3,50 Kč do všech sítí a SMSkami za 1,50 Kč.
V porovnání s konkurencí usedlá a nevýrazná reklama. Možná ale vánoční tématika a konkrétní (pořád drahá) nabídka O2 nakonec uspěje v souboji s Velikonočními zajíci Vodafonu nebo Polívkou a Kohákem ve službách T-Mobile. Moc bych na to nesázel.
Originální píseň ke spotu O2: vánoční dárky mají důvod žárlit [+]
Richard Salay – XMAS 2011 (vánoční melodie O2)
Pro zobrazení odkazu musíte být přihlášeni! [Přihlásit] [Registrovat]
Já nevím, mně se tahle reklama líbí moc, být ještě malé děcko, tak mě chytne za srdce
..nevite nekdo, co tam za pisnučka?
Nic moc. A hračky ničící na Vánoce nabídku? To zase někdo přemýšlel.
Tohle jsou první reklamy od O2, které na mě zapůsobily. Teď i ta druhá jak hážou sněhové koule rukavice a pak společně natahujou velkou kouli je super A hudba tomu jen přidává. Je to milé, vtipné, skutečně Vánoční, neuječené a originální !
..a jé..zase budou vánoce B)