O2: Už vím proč mít internet v mobilu
Výuková lekce od O2 na téma „Už vím proč“ mít internet v mobilu. Největší letošní kampaň O2 byla právě spuštěna.
Internet v mobilu se stává hlavním tématem kampaní mobilních operátorů. Zatímco T-Mobile na to jde se svými naštvanými ptáky Angry Birds spíš přes zábavu, O2 vsadila na osvětu a aplikace. Ve spolupráci se společností Samsung (Samsung Galaxy S2 za necelých šest tisíc korun v kombinaci se zvýhodněným tarifem internet v mobilu) a Google (vlastní aplikace včetně mobilní navigace).
Pro kampaň si O2 vypůjčila název „Už vím proč“ , což byla svého času populární dětská naučná knížka Heleny a Eduarda Škodových, ale necítila potřebu řešit autorská práva, podobnost prý čistě náhodná.
Na hlavní 45s spot O2 budou navazovat postupně další spoty s příběhy reálných uživatelů, jak během dne využívají internet v mobilu a v čem jim usnadňuje život. Na kvalitní hudebním podkresu má zásluhu Kormac – Wash My Hands.
Originální píseň ke spotu O2: Už vím proč mít internet v mobilu [+]
Kormac – Wash My Hands
Pro zobrazení odkazu musíte být přihlášeni! [Přihlásit] [Registrovat]
Nevíte náhodou někdo jméno softwaru, ve kterém se tvoří ten efekt leporela. Všiml jsem si toho u více reklam, ale nějak se toho nemůžu dopídit. Tipoval bych to na nějaký plug-in do AfterEffects nebo nějakýho 3D programu, fakt nevím. Špatně se to hledá.
Jasné, návodné, motiv „leporela“ navíc hezky vypadá.
Profesionální práce, dobrá hudba.
Kvalitní spot, dobře zvolené tempo. Líbí se mi i analogie s Už vím proč.
Nevíte někdo, co je to za píseň? Díky.
Kormac – Wash My Hands
joo
Dost atraktivní na to, aby se mohla líbit. Na internet v mobilu není potřeba lidi extra přesvědčovat, ale vytvořit podmínky pro používání.
O2 reklamy jsou dlouhodobě předem zárukou kvality B) Ps: nepracuji pro O2