O2 Guru: Poradíme vám (Svět O2 myšlenek)
Skřet s velkýma ušima a rybím ocasem a lá mořská víla houpající se na houpačce z větve stromu někde nad rybníkem, to je prý svět O2 myšlenek v nové reklamě. Hmm. Zatímco T-Mobile boduje s Motorkáři, Vodafone to zkouší s experty Nightwork, u O2 zvolili projekt O2 Guru aneb „Poradíme vám“. Takže podobná strategie jako Vodafone a podobné šlápnutí vedle. To už vážně není co nabídnout? Kdyby to někoho zajímalo, najde podrobnosti na www.o2.cz/guru. Na mě je toho myšlení nějak moc.
Vítejte ve světě O2 myšlenek. Tady je zkrátka všechno na co O2 myslí. Mysleli i na mě. Ale o mě teď nejde. Tady teď myslí hlavně na to, jak vám pomoci…
Kampaň expertů O2 se inspirovala britským originálem „Thinking of You“. Jenom postavičku Fauna (napůl člověk a napůl kozel) s veverkou vystřídal Goldfišák (čtete dobře) a vydra.
O2 advert: Thinking of you
Ti nejlepší z nejlepších, naši O2 Guru, vám poradí a pomohou na Facebooku, Twitteru a nově také v prodejnách. A pokud nemáte zrovna žádný dotaz, nechte se inspirovat jejich know-how o chytrých telefonech, aplikacích nebo třeba vychytávkách pro digitální domácnost.
[zdroj: www.youtube.com/user/o2cz]
Spoty z kampaně Svět O2 myšlenek:
Hodně špatná reklama, nechápu Mašína, že tohle režíroval a že to takhle pos.al.
V žebříčku propadáků roku by se umístila pořádně vysoko. Fakt jsem rád, že do O2 nemusim.
nevíte někdo, kdo je ten týpek s dlouhým vlasem, co hraje O2 guru? má docela koukatelnou fasádu
Asi dobrá služba ale úplně dementní reklama B)
[…] O2 buduje jiný svět. Jejich guru (pozdravujte společnost Apple, pánové) byl magicky přivolán do země, kde na houpačce sedí ušatý vodní panák, zalévaný z hadice svištěm, přičemž okolo vybuchují tabulky s přání… […]
Co to je za mořského pannu na českém rybníku?
Goldfišák ja bych chtel hrozne videt, jak pro tenhle koncept presvedcili klienta, to je umeni…