O2 Duo: Tomáš Matonoha nabízí internet
Nemohu si pomoc, ale reklamám Télefónica O2 chybí šmrnc. Kromě svého konceptu kdy graficky celkem vkusně pracují s motivem vody (analogie s názvem O2 je jasná), postrádám jakýkoliv prvek, který by ji udělal víc zajímavou. Spoty O2 jsou jistě řemeslně dobře natočené, nebojí se pracovat s efekty, ale fádní. O2 se to snaží řešit angažováním známých tváří – Jan Kraus nebo tady Tomáš Matonoha, jenže to je málo. Působí to na mě dojmem, že Télefónica O2 chce dělat „seriózní“ reklamu. Musí tedy doufat, že v ČR najde i dost seriózních zákazníků, pro které je možná taková reklama určená.
O2 internet nemám protože jsou drahý, ale jejich reklama se mi od začátku líbí a vždy zaujme..