Nike: Objev svou výjimečnost (Find Your Greatness)
Skvělí sportovci jsou všude a nemusíte je hledat jen na olympiádě. To je poselství reklamy Nike „Find Your Greatness“ (Objev svou výjimečnost), která byla spuštěná jen několik hodin před oficiálním zahájením Letních olympijských her 2012 v Londýně. Nike to bere i doslovně a ve spotu ukazuje několik míst nesoucích název „London“. Kromě symboliky nabízí reklama Nike kvalitní text:
Nenarazíte tu na žádné velkolepé oslavy. Žádné veřejné proslovy. Žádné reflektory. Co tu najdete, jsou skvělí sportovci. Nějak jsme uvěřili tomu, že výjimečnost je určená jenom pár vyvoleným. Že je jenom pro superhvězdy. Pravda je taková, že výjimeční můžeme být všichni. Nejde o to snižovat očekávání, ale zvýšit je v každém z nás. Protože výjimečnost se neschovává na jednom speciálním místě, ani v žádné speciální osobě… výjimečnost je všude, kde se jí někdo snaží najít.
Objev svou výjimečnost.
Nike není oficiálním partnerem LOH 2012 a kampaň je tak jasným šťouchnutím do největšího konkurenta Adidasu, který naopak oficiálním partnerem her je.
Tuhle reklamu do češtiny překládal nějaký diletant nebo přímo kokot. Jak někdo může reklamu, ve které vyloženě jde o to, že být OHROMNY, ÚŽASNÝ (GREATNESS) není určeno pouze VYJIMEČNÝM, přelozit jako OBJEV SVOJI VYJIMEČNOST fakt nepochopim.
Velk miínus pro jinak skvelou reklamu. Chlapci v marketingu odvedli super praci, kdyz zvolili slovo GREATNESS ve spojeni s GREAT BRITAIN, bohuzel cesti chlapci ukazali svoji malost.
úžasné video.. jen vás prosím nevíte ten song k tomu videu? prosím
Je to hudba složená pro reklamu.
Composer: Great Jones
Composer: Nicholas Wright
Music Producer : Sara Matarazzo
Music Producer: Search Party Music
Sound Designer: Brian Emrich
Mix Company: Lime Studios
Mixer: Sam Casas
Mixer: Loren Silber
Mixer: Dave Wagg
šikovní Vyjímeční
Chytrá horákyně NIKE pěkně ukázala jak bejt i nebejt na olympiádě. Jenom aby to viděli stejně, až budou příště sponzorem.